Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og godeste Mr.SS har diskutert litt rundt hva vi syns om utvalget av mat i kantina. Jeg syns det er litt kjedelig mat der, mens Mr.SS er tilfreds med maten. Noen som har kommentarer på kantinematen??

Det er jo enkelte av oss, hostharkDagFredrikVoldhost, som tilsynelatende er mer en fornøyd med utvalget, ettersom det blir handlet på krita hver eneste dag..

Endret av Simen_M
Lenke til kommentar

Jeg mener vi ble lovet en micro i starten av året! Det kom bare til å ta litt tid.. Nå har det gått flere måneder, og vi har fortsatt ikke sett snurten av noen micro.

Når baguetter med ost og skinke angår, har jeg spist det nesten hver dag i to år nå.. Har faktisk begynt å smøre meg matpakke fordi jeg er så lei.

Lenke til kommentar
Jeg mener vi ble lovet en micro i starten av året! Det kom bare til å ta litt tid.. Nå har det gått flere måneder, og vi har fortsatt ikke sett snurten av noen micro.

Når baguetter med ost og skinke angår, har jeg spist det nesten hver dag i to år nå.. Har faktisk begynt å smøre meg matpakke fordi jeg er så lei.

Lovet av hvem?

Lenke til kommentar
Kanskje Simen kan kaste lys over den mystiske saken! :omg:

Det var det jeg og håper

Det tør jeg ikke å svare på gitt.. Uttalelsen er kun basert på et svakt minne jeg har fra starten av skoleåret. Husker ikke hvem kilden var, og derfor ikke hvor pålitelig den er.

Ser jo tilsynelatende ut til at det var feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...