reds Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Chris er jo genial! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan ikke si annet, nei . Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 er glad jeg går på ankern jeg.. er ikke langt til statoil aka sjokoladeboller da nei Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Chris er jo genial! Hehe, kjørte med han til Sverige på forbikjøring. En opplevelse rett og slett Vanligvis kjører jeg med Bjørn, han er hyggelig han også og det er ikke langt mellom gullkornene. ^^ Hamar Trafikkskole anbefales! Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg og godeste Mr.SS har diskutert litt rundt hva vi syns om utvalget av mat i kantina. Jeg syns det er litt kjedelig mat der, mens Mr.SS er tilfreds med maten. Noen som har kommentarer på kantinematen?? Det er jo enkelte av oss, hostharkDagFredrikVoldhost, som tilsynelatende er mer en fornøyd med utvalget, ettersom det blir handlet på krita hver eneste dag.. Endret 30. oktober 2007 av Simen_M Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hehe, riktig. Jeg er kanskje ikke perfekt fornøyd, men de daglige rettene trekker vanligvis litt opp. For min del kunne de fjernet alt med bare skinke og ost, og begynt å tenke litt mer kreativt. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Til tross for at jeg ikke er planteter synes jeg salatbaren ser fristende ut. Ellers så vil jeg si at jeg er tilhenger av simple baguetter med skinke og ost. Men det er jo også fint hvis kantina hadde noen flere strenger å spille på. Forresten, hvor faen blir'e av Pizzan'? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg synes kantinen er helt fin jeg(innholdsmessig). Det eneste jeg kanskje savner er micro eller lignende. Så man kan ta med seg et smørbrød eller lignende å varme. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Man kan umulig tilpasse kantinen til hver enkelt, så jeg syns man skal innrette seg etter hvordan det er Men er enig med at man kan ha en mikrobølgeovn der Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg mener vi ble lovet en micro i starten av året! Det kom bare til å ta litt tid.. Nå har det gått flere måneder, og vi har fortsatt ikke sett snurten av noen micro. Når baguetter med ost og skinke angår, har jeg spist det nesten hver dag i to år nå.. Har faktisk begynt å smøre meg matpakke fordi jeg er så lei. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg mener vi ble lovet en micro i starten av året! Det kom bare til å ta litt tid.. Nå har det gått flere måneder, og vi har fortsatt ikke sett snurten av noen micro. Når baguetter med ost og skinke angår, har jeg spist det nesten hver dag i to år nå.. Har faktisk begynt å smøre meg matpakke fordi jeg er så lei. Lovet av hvem? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Det kan vi vel drite i, bare vi får det. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Nei, for jeg syns det var meget rart. Det har aldri blitt lovet i elevrådet, fra kantinen, eller ledelsen... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Kanskje Simen kan kaste lys over den mystiske saken! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Kanskje Simen kan kaste lys over den mystiske saken! Det var det jeg og håper Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Kanskje Simen kan kaste lys over den mystiske saken! Det var det jeg og håper Det tør jeg ikke å svare på gitt.. Uttalelsen er kun basert på et svakt minne jeg har fra starten av skoleåret. Husker ikke hvem kilden var, og derfor ikke hvor pålitelig den er. Ser jo tilsynelatende ut til at det var feil. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Uken fra helvette er neste uke :-( 4 prøver, og aller værst, heldag i fysikk. :-( Jeg trenger en klem :'( Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Uken fra helvette er neste uke :-( 4 prøver, og aller værst, heldag i fysikk. :-( Jeg trenger en klem :'( Du får en her *klemmepå* Lenke til kommentar
Husee Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hører rykter om at grunnen til at vi ikke får microbølgovn er at det ikke passer inn i designet på skolen.. Herre Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hører rykter om at grunnen til at vi ikke får microbølgovn er at det ikke passer inn i designet på skolen.. Herre Da har jeg hørt det og! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå