Mr.SS Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Skal si du begynte å kverrulere i dag, Nesset. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skal si du begynte å kverrulere i dag, Nesset. Har han noen gang gjort noe annet? Nesset: Jeg anser uansett veddemålet for vunnet, da du ikke hadde noe svar til noen av min saklige poeng. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes du er en smart fyr, Nesset, men det å begynne og krangle på russeavgiften på 300,- syns jeg ærlig talt ble litt tåpelig. Hva faen skal vi russen gjøre hvis styret ikke har penger og skape underholdning for oss med? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg synes du er en smart fyr, Nesset, men det å begynne og krangle på russeavgiften på 300,- syns jeg ærlig talt ble litt tåpelig. Hva faen skal vi russen gjøre hvis styret ikke har penger og skape underholdning for oss med? Jeg har ingen interesse å betale for ting jeg ikke deltar på. Det burde være betaling til hver fest. Når det gjelder revy kunne man satt en sum som kun går til denne. Dåpen var de ikke i stand til å svare på om kom til å koste noe... Det virka som om de ikke hadde gjort så mye... Dessuten kranglet jeg ikke, jeg spurte spørsmål som burde være helt enkle å svare på. Endret 22. oktober 2007 av CNesset Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg synes du er en smart fyr, Nesset, men det å begynne og krangle på russeavgiften på 300,- syns jeg ærlig talt ble litt tåpelig. Hva faen skal vi russen gjøre hvis styret ikke har penger og skape underholdning for oss med? Den er jeg enig i! I fjor var det ingen som visste hvem som brukte russepengene på hva... Alle betalte inn 300,- og det ble arrangert 3-4 fester.. Det var 50-70 stykker som møtte opp på festene, og dåpen kostet russestyret lite vil jeg tro... De burde ha sittet igjen med en stooor slump penger.. Uvisst hvor de blei av.. Så, om noen av dere sitter i russestyret, gi elevene info! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Som overalt ellers er russestyret en korrupt gjeng kjøpt og betalt av Russeservice, valgt fordi de er personen de er og ikke for jobben de vil gjøre, og ikke minst umodne 18-åringer. Er dere overraska? Uansett driter jeg i hva russestyret gjør. Jeg betaler 300 spenn, stikker på en fest eller to, drikker meg full og har det fett. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Eller fordi man vil ha gratis russeklær.. Men, for meg personlig betyr ikke 300 kr. noe.. Men for mange andre kan det gjøre det, og hvis det foregår underslag av penger blir det fort større penger en noen hundrelapper.. Hvor mange avgangselever er det på katta i år? Endret 23. oktober 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg betaler 300 spenn, stikker på en fest eller to, drikker meg full og har det fett. Hahahah. WordwordENIG Endret 23. oktober 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Summen 300 kroner er ubetydelig, men jeg vil at russestyret skal vise seg som kompetente å klare å fortelle hva pengene går til... Når Frøken President starter med å si at pengene går til russedåp, revy og noen fester, og etterpå ikke klarer å si om det faktisk er noen kostnader i forbindelse med russedåp - så er russestyret latterlig dårlig organisert. En mye bedre løsning er å betale pr. fest, en sum for revy, og eventuelt den dåpen(skjønner ikke hva som koster der). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Okei. Det ble litt mer klart nå. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Akkurat det jeg skulle frem til også CNesset! I fjor var russedåpen på gressplenen bak ankerskogen, og det eneste som kostet noe da var 5 flasker med alkoholfritt øl, og 2 hvite tusjer som ble brukt til å skrive på luene... Kostet styret kanskje 70 kroner.. Revyen burde ha eget budsjett, og være noe for seg selv og de som vil være med.. Fester kan de selge billetter til, mot penger selvfølgelig.. I fjor skulle man få utdelt billetter til festen (gratis) siden man hadde betalt.. Men hva skjer? Jo de står i kantina 1 dag før festen og deler ut billetter i et eneste friminutt.. Glad jeg er ferdig med styret Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har noen anbefalinger på hvor man burde ta førerkort på bil i Hamar? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sissels trafikkskole brukte jeg i alle fall til moped, og det er hyggelige folk der altså så ett + på dem fra meg... Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Simen, hva med Hamar Trafikkskole? Marius H har noen kontakter på innsiden der! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Folk tar bare lappen én gang så man får ikke akkurat sammenlignet de forskjellige skolene. Vil tro det er OK kjørelærere på de fleste skolene, men nå liker jo de fleste å snakke dritt om de da Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sissels er dyrt, Hamar er helt grei på pris(det er utrolig hyggelig folk), Centrum er jo billigst - det er greit der og, tror jeg... De andre har jeg ikke hørt noe om.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Melder meg på det Nesset sier her.. Kan selv anbefale Hamar Trafikkskole og den kjørelæreren jeg kjører med nå - "Chris" som de kaller ham. Spør etter ham når du ringer for å bestille time så får du bare kjørt med han. Anbefales Endret 28. oktober 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tenker vi tar en telefon til Hamar Trafikkskole i morgen. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Skal gi deg nr. til Chris jeg Simen : ) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Flere som tar opplæring med Chris her skjønner jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå