Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes du er en smart fyr, Nesset, men det å begynne og krangle på russeavgiften på 300,- syns jeg ærlig talt ble litt tåpelig. Hva faen skal vi russen gjøre hvis styret ikke har penger og skape underholdning for oss med?

Jeg har ingen interesse å betale for ting jeg ikke deltar på.

Det burde være betaling til hver fest. Når det gjelder revy kunne man satt en sum som kun går til denne.

Dåpen var de ikke i stand til å svare på om kom til å koste noe...

Det virka som om de ikke hadde gjort så mye...

Dessuten kranglet jeg ikke, jeg spurte spørsmål som burde være helt enkle å svare på.

Endret av CNesset
Lenke til kommentar
Jeg synes du er en smart fyr, Nesset, men det å begynne og krangle på russeavgiften på 300,- syns jeg ærlig talt ble litt tåpelig. Hva faen skal vi russen gjøre hvis styret ikke har penger og skape underholdning for oss med?

Den er jeg enig i! I fjor var det ingen som visste hvem som brukte russepengene på hva...

Alle betalte inn 300,- og det ble arrangert 3-4 fester.. Det var 50-70 stykker som møtte opp på festene, og dåpen kostet russestyret lite vil jeg tro...

De burde ha sittet igjen med en stooor slump penger.. Uvisst hvor de blei av..

Så, om noen av dere sitter i russestyret, gi elevene info!

Lenke til kommentar

Som overalt ellers er russestyret en korrupt gjeng kjøpt og betalt av Russeservice, valgt fordi de er personen de er og ikke for jobben de vil gjøre, og ikke minst umodne 18-åringer. Er dere overraska? Uansett driter jeg i hva russestyret gjør. Jeg betaler 300 spenn, stikker på en fest eller to, drikker meg full og har det fett.

Lenke til kommentar

Summen 300 kroner er ubetydelig, men jeg vil at russestyret skal vise seg som kompetente å klare å fortelle hva pengene går til...

Når Frøken President starter med å si at pengene går til russedåp, revy og noen fester, og etterpå ikke klarer å si om det faktisk er noen kostnader i forbindelse med russedåp - så er russestyret latterlig dårlig organisert.

En mye bedre løsning er å betale pr. fest, en sum for revy, og eventuelt den dåpen(skjønner ikke hva som koster der).

Lenke til kommentar

Akkurat det jeg skulle frem til også CNesset!

I fjor var russedåpen på gressplenen bak ankerskogen, og det eneste som kostet noe da var 5 flasker med alkoholfritt øl, og 2 hvite tusjer som ble brukt til å skrive på luene...

Kostet styret kanskje 70 kroner..

Revyen burde ha eget budsjett, og være noe for seg selv og de som vil være med..

Fester kan de selge billetter til, mot penger selvfølgelig.. I fjor skulle man få utdelt billetter til festen (gratis) siden man hadde betalt.. Men hva skjer? Jo de står i kantina 1 dag før festen og deler ut billetter i et eneste friminutt..

Glad jeg er ferdig med styret :p

Lenke til kommentar

Melder meg på det Nesset sier her..

Kan selv anbefale Hamar Trafikkskole og den kjørelæreren jeg kjører med nå - "Chris" som de kaller ham. Spør etter ham når du ringer for å bestille time så får du bare kjørt med han.

Anbefales :)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...