Anonym5656 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Man må nok finne ut hva som fungerer best for enn selv. Jeg er fortsatt nesten like glad i kaffe med masse stæsj i, som i svart clean kaffe. Kommer ann på humøret Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg lærte det vel på diverse happenings hvor sovn var mer eller mindre farlig for egne liv og lemmer, og da satt jeg der uten så mange valg. Nå er det minst to kopper hver dag, og gjerne en termos om jeg har muligheten. Jeg mener det, ingenting, ingenting slår en termos med kaffe. Dagens triks for å gjøre lekser: Fyr opp en termos med kaffe, gå på biblioteket i byen, og se at du faktisk får gjort noe! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Tror jeg må prøve Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Arg, nå er Macen til formatering, og jeg skal visst få den tilbake etter lunsj. : o Endret 2. oktober 2007 av Marius E Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 nå har du fått den Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja, og den funker : * Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 back to school.... Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 jepp... og la oss se.. humøret i klasserommet nå kan beskrives som... trøtt Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Elektro = slappfisker. Vi lager meny til en resturant. :!: Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 haha, joda btw, kommer bort til katta etterpå.. Møtes i kantina, marius? Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jah, seef. Holder til der et sted, du får se om du finner meg. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Sitter i siste økt den første mandagen etter høstferien og ser med mørke tanker på perioden frem mot jul Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Opp med livsmotet, Mørk! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg lærte det vel på diverse happenings hvor sovn var mer eller mindre farlig for egne liv og lemmer, og da satt jeg der uten så mange valg. Nå er det minst to kopper hver dag, og gjerne en termos om jeg har muligheten. Jeg mener det, ingenting, ingenting slår en termos med kaffe. Dagens triks for å gjøre lekser: Fyr opp en termos med kaffe, gå på biblioteket i byen, og se at du faktisk får gjort noe! Er det WIFI på biblioteket ? Trenger det til oppgaver jeg driver med på skolen.. Endret 15. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg hadde blitt overasket hvis det ikke var det. Lenke til kommentar
narlzac Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Er det noen som har oversikt over hvilke timer som går ut med tanke på internasjonal uke? Stemmer det at det er fri neste fredag (altså dagen etter OD)? Endret 15. oktober 2007 av narlzac Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er wifi på biblioteket. Og ett privat nettverk som var jævlig raskt. Jeg satt og lastet ned torrents på noen hundre kb/s. Kos. Og om nettet til biblioteket skulle være nede, får du tak i massevis av private nettverk der. Lenke til kommentar
pian Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 hoho, gikk ut av katta i 98 jeg ... begynner å bli gammal ja. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det noen som har oversikt over hvilke timer som går ut med tanke på internasjonal uke? Stemmer det at det er fri neste fredag (altså dagen etter OD)? Bare vet at jeg ikke skal ha en eneste spansk time i hele neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå