Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Good job Lino. Hva var det het på b.net foresten? olli_ocean?

Sigurd eide meg i DotA i dag D:

9608568[/snapback]

hehe, olli_occean.

9608913[/snapback]

Kan du forklare meg det nicket? Har alltid lurt på det. :hmm:

EDIT: Olivier Occean ? LSK spilleren.

mmm... Sort kaffe, ekstra sterk. Lurer på hva jeg skulle gjort uten kaffemaskinen på mandagsmorgenene altså.

9609765[/snapback]

Kan du si hvordan man kan begynne å like kaffe? Vil drikke kaffe, men smaken tiltaler meg for øyeblikket ikke :dontgetit:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

mmm... Sort kaffe, ekstra sterk. Lurer på hva jeg skulle gjort uten kaffemaskinen på mandagsmorgenene altså.

9609765[/snapback]

Kan du si hvordan man kan begynne å like kaffe? Vil drikke kaffe, men smaken tiltaler meg for øyeblikket ikke :dontgetit:

9609830[/snapback]

Skal lære deg det.

Bare ta med minst en femmer hver dag du.

Lenke til kommentar
Kan du si hvordan man kan begynne å like kaffe? Vil drikke kaffe, men smaken tiltaler meg for øyeblikket ikke  :dontgetit:

9609830[/snapback]

Drikker kaffe som faen en liten stund. Start med mye sukker og fløte, også jobber du deg oppover ;)

Dårlige erfaringer med Rogne Eirikeb? Har hatt han ganske lite, så skal ikke dømme han for å være noe som helst, men det skal sies at jeg har hørt litt av hvert. Godt førsteinntrykk har han i allefall :)

Lenke til kommentar
Kan du si hvordan man kan begynne å like kaffe? Vil drikke kaffe, men smaken tiltaler meg for øyeblikket ikke  :dontgetit:

9609830[/snapback]

Drikker kaffe som faen en liten stund. Start med mye sukker og fløte, også jobber du deg oppover ;)

9612614[/snapback]

Jeg var montert på den måten at jeg syntes smaken av kaffe var ganske grei allerede første gang jeg drakk det, som var ganske mange år siden.

Denne prosessen med å "jobbe seg oppover" med utvanna kaffevarianter har jeg ingen tro på. De jeg kjenner som har drevet med har brukt veldig lang tid på å bli glad i ordentlig kaffe. For meg, som jo likte kaffe tidlig, syntes at det å putte masse greier i kaffen gjør at den smaker som b-vare rett-i-koppen-kakao.

For å begynne å like det vil jeg heller anbefale å drikke små kopper, og pass på at kaffen er ordentlig varm ;). Den ene kameraten jeg har fått til å drikke kaffe har jeg lært opp på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...