Husee Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Lurer på hvem som får de utslitte macene våres jeg Hun dama sa det var noen som skulle arve de, siden vi fikk nye. 9554476[/snapback] Jeg tar gjerne en liksom : p To er bedre en en! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Bare for litt lokal film-produsering info så anbefaler jeg alle og titte innom www.sigssoft-film.com Her vil det komme produksjoner utover fra en MKU-4 gruppe på Katta. Allerede nå kan tidligere suksesser lastet ned på www.sigssoft-film.com/FILM/ Takk for oppmerksomheten ! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bwah, ny uke. Minst lyst på. Matteprøve og bokanalyse. Hardt liv :D Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bwah, ny uke. Minst lyst på. Matteprøve og bokanalyse. Hardt liv :D 9559439[/snapback] Samfunnsøkonomi- og fysikkprøve :| Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Engelskhøring, Tirsdag. Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vi på MK begynner med Design i dag. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) 2230B fungerer helt greit. Sitter der nå. Men er jo nesten tomt ellers her da Bortsett fra den vg2-klassa som akkurat vandret forbi Endret 24. september 2007 av Dark Knight Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har norsk nå... får ikke lov til å spise i timen :S mongo opplegg.... men nettet funker da fint Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du får ikke lov til å spise i timen, men du får lov til å spise i basearealene. Litt snodig, men mat telles vel som et forstyrrende element. (A) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) matpapir *grønsj, grønsj* hyyyyyyyyyysj Endret 24. september 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Du får ikke lov til å spise i timen, men du får lov til å spise i basearealene. Litt snodig, men mat telles vel som et forstyrrende element. (A) 9562449[/snapback] Skal si deg hva som er forstyrrende jeg... PC Gakkakk: Neej, men får ikke engang spise mat fra kantina : | ikke bråkemat Endret 24. september 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Engelskhøring, Tirsdag. 9560209[/snapback] Vel sigurd, vet ikke om hun rekker å høre alle. Det var jo noen som _måtte_ ha på tirsdag så jeg satser på at jeg er bakerst i køen Men sender du meg de svarene idag eller? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du får ikke lov til å spise i timen, men du får lov til å spise i basearealene. Litt snodig, men mat telles vel som et forstyrrende element. (A) 9562449[/snapback] Blir vanskeligere med rydding hvis alle spiser og roter i timen... Regner med at det er forklaringen. Ellers så mener en del lærere at man ikke spiser uansett, var hvertfall sånn i fjor. Menmen, jeg leder evalueringsgruppa, PM meg gjerne hvis det er noe... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Høy, jeg har masse forslag: 1: Utvid kantina, og sett opp kassene litt logisk. Be arkitekten gå på en dagligvare butikk, og se hvordan kassene er stilt opp der, og få han til å tenkte hvorfor? FORDI DET ER MEST EFFEKTIVT. 2: Gutter - please, lær dere å drite og treffe doskåla. Jeg mener det, om du ikke tør å sette deg på doringen på grunn av basselusker eller noe, ta litt dasspapir på den. 3: Ny kantine løsning (Altså området hvor du henter maten etc) 4: Flytt kaffemaskina ut i fra kantinekø området, da blir det ca 50x mer effektivt der. (og gjør slik at man kun kan betale der, ikke i kassa!) 5: Sørg for at det alltid er rene kopper ved kaffemaskina oppe - lei av å måtte gå ned for å få meg kaffe 6: Fiks vannmaskinene - hvilken idiot fant ut at det skulle være plass til en flaske på 130nm? (Første man som ser fuktskader?) 7: Få noen litt penere lapper enn noen stygge A, B, C og D lapper som viser hvilke klasserom som er hva. Jeg kunne ikke henge opp russeplaker (som forøvrig er designet av mediaelever), fordi den var "visuell forurensnig" (Og fordi det ødela veggen, betongen på skolen tåler ikke teip, jeg blir redd for å være i bygget vær gang jeg tenker på det). Alt jeg kom på for denne gangen, kos :-) E. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Du får ikke lov til å spise i timen, men du får lov til å spise i basearealene. Litt snodig, men mat telles vel som et forstyrrende element. (A) 9562449[/snapback] Blir vanskeligere med rydding hvis alle spiser og roter i timen... Regner med at det er forklaringen. Ellers så mener en del lærere at man ikke spiser uansett, var hvertfall sånn i fjor. Menmen, jeg leder evalueringsgruppa, PM meg gjerne hvis det er noe... 9564190[/snapback] Hvorfor er jeg ikke overrasket. Du og Dag Fredrik må være en av de mektigste enkeltelevene på skolen. Fordel for meg at jeg kjenner mektige folk EDIT: Veldig bra innlegg E.. Endret 24. september 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Eirik, jeg har tatt det innover meg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bra. Wee, starter klokka ni i morra, en time norsk, så er det 3000m, så matteprøve, så en økt norsk, så ferdig. Onsdag er fri, torsdag er det fra kvart over åtte til halv to, og fredag ti til halv to. Jeg har aldri hatt det så slap på skolen som nå - media var jo slappere! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Bra.Wee, starter klokka ni i morra, en time norsk, så er det 3000m, så matteprøve, så en økt norsk, så ferdig. Onsdag er fri, torsdag er det fra kvart over åtte til halv to, og fredag ti til halv to. Jeg har aldri hatt det så slap på skolen som nå - media var jo slappere! 9568040[/snapback] Den siste skjønte jeg ikke. Men skoledagen din er meget interessant Endret 24. september 2007 av Dark Knight Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Bra.Wee, starter klokka ni i morra, en time norsk, så er det 3000m, så matteprøve, så en økt norsk, så ferdig. Onsdag er fri, torsdag er det fra kvart over åtte til halv to, og fredag ti til halv to. Jeg har aldri hatt det så slap på skolen som nå - media var jo slappere! 9568040[/snapback] Lykke til på 3000 i morra 11.00 blank? ^^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg trodde vi skulle slippe 3000. Må løpe det førstkommende Mandag. Hadde jeg vist det skulle jeg lagt meg i hardtrening for uker siden, men det burde jeg nesten uansett gjort mht. fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå