reds Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Sitter på Ankerskogen nå, og her er det dønn stabilt. Ikke akkurat lovende for nye katta, nei.. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det er ganske stabilt her, ja.. men blir overbelastet til tider : S så, de skal fikse det, faktisk Endret 18. september 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) No shit. "IT-gutta" klarer ikke sette opp et stabilt trådløst nett engang. : ( 9515840[/snapback] Du er mer enn velkommen til å komme med forslag på hvordan problematikken med det trådløse nettet kan løses (du har nok sikkert løsningen allerede ). mvh: Øyvind, IKT-avd. Endret 18. september 2007 av oifind Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) No shit. "IT-gutta" klarer ikke sette opp et stabilt trådløst nett engang. : ( 9515840[/snapback] Du er mer enn velkommen til å komme med forslag til hvordan problematikken kan løses (du har nok sikkert løsningen allerede ). mvh: Øyvind, IKT-avd. 9522855[/snapback] Eid Gakkakk neida, men det jeg har problemer med er at passordet ikke fungerer etter jeg endra det. Endret 18. september 2007 av Dark Knight Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) No shit. "IT-gutta" klarer ikke sette opp et stabilt trådløst nett engang. : ( 9515840[/snapback] Du er mer enn velkommen til å komme med forslag på hvordan problematikken med det trådløse nettet kan løses (du har nok sikkert løsningen allerede ). mvh: Øyvind, IKT-avd. 9522855[/snapback] Litt kritikk må man tåle Nå er dere sikkert godt i gang på sporet allerede(håper jeg), eneste jeg vet er at vi mister kotakten etter 3min hele tiden. Hvor tror dere feilen ligger da? Og hvordan er det satt opp med de 2 forskjellige aksesspunktene(HedPed og wlan-eleveR) nå i det hele tatt? Endret 18. september 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Er ikke vi som har satt det opp (så da tar vi nok ikke den kritikken nei.), er ett prosjekt med maaange involverte bla. fylkets ikt-avd, umoe ikt og meru (leverandør). Er egentlig samme nett (wlan-elever og hedped) som styres av en radius-server nede i fylket. Wlan-elever er åpent med en slags proxy-autentisering, mens hedped kjører domeneautentisering og i tillegg serfikat(er) som pushes gjennom LDAP. Er mange teorier på hvorfor det ikke fungerer og det meste har vært prøvd for å si det slik. Den siste og kanskje mest plausible teorien er at de rist-sakene i taket danner et slags faradays-bur (iom. at de er jordet) som da stenger signaler for de APene som ligger over himling. Endret 18. september 2007 av oifind Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jøss, kjedelig hvis det er rist-sakene da. Må finne en helt annen plassering til alle og enhver. For håpe det ordner seg i nermeste framtid. Med tanke på at alt annet på skolen fungerer strykende for tiden! Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Terje snakket om at det var kommunens server som hadde trøbbel. Alltids noe gæærnt. : 9 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Regner med dere gutta vil løse sakene etterhvert Dere har ihvertfal noe å henge fingrene deres i nå Kan jo eventuelt sette opp en post her på forumet der dere beskriver problemet og spør etter en løsning? Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Hm, vi på MK 1. klasse skal til Filmskolen i Lillehammer i morra. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Åhhh. Drømmeskole Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Interessant. Jeg mistet nettet som vanelig, og bare trykker på wlan-knappen i OS X, også kom nettet igjen. Koblet ikke på nytt eller noen ting. Det OS X gjør når jeg trykker på wlan-knappen er jo å lete etter nye nettverk. Min løsning nå er at jeg pinger google.com hvert 3. sek. Da holder nettet seg stabilt Endret 19. september 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Har du satt opp Macen til å gjøre dette automatisk? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Yes. Jeg gjorde det med en enkel, ping -i <sekunders interval> <en nettadresse>. Ping -i 3 google.com f.eks. Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Nå fikk jeg det til også. Takk! Lenke til kommentar
narlzac Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) PCene til vg2 Endret 20. september 2007 av narlzac Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg vil også ha!! Men får ikke...ett år for gammel. Hvilke fordeler har egentlig 89-årgangen hatt på skolen? Var ikke vi de første og siste som nasjonale prøver ble prøvd ut på? Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Det er vel den samme Macen som vi på VG1 MK har? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Jeg vil også ha!! Men får ikke...ett år for gammel. Hvilke fordeler har egentlig 89-årgangen hatt på skolen? Var ikke vi de første og siste som nasjonale prøver ble prøvd ut på? Correct me if i'm wrong. 9551831[/snapback] Ja, nasjonale prøver... so? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Lurer på hvem som får de utslitte macene våres jeg Hun dama sa det var noen som skulle arve de, siden vi fikk nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå