Chasseur Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 håhå! Gleder meg! Kan vi kan forvente slakt mot EO da? 9482464[/snapback] Forhåpentligvis, ja! Ganske flink fyr fra Oslo. Han som startet den alternative organisasjonen. 9482628[/snapback] Ikke si at du er med på å arrangere dette? Uansett, EO driver med mye bra - og om vi først skal henge ut folk som driver med innmelding under tvang kan vi ta forsvaret og den norske statskirke i samme slengen. Uansett, ny skoledag i morgen, med gode utsikter for kø i kantinen og noen få søknader til russestyret Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 håhå! Gleder meg! Kan vi kan forvente slakt mot EO da? 9482464[/snapback] Forhåpentligvis, ja! Ganske flink fyr fra Oslo. Han som startet den alternative organisasjonen. 9482628[/snapback] Ikke si at du er med på å arrangere dette? Uansett, EO driver med mye bra - og om vi først skal henge ut folk som driver med innmelding under tvang kan vi ta forsvaret og den norske statskirke i samme slengen. Uansett, ny skoledag i morgen, med gode utsikter for kø i kantinen og noen få søknader til russestyret 9483536[/snapback] LANDETS FORSVAR, sier seg selv at vernepliktighet er en selvfølge, du din lille maoist. Enig, til en viss grad, i det om kirka. EO driver ikke med noe bra, utifra virksomheten jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Verneplikten bryter med følgende punkter i FNs menneskerettigethets erklering:1, 2, 3, 4, 13, 20 og 23. Uansett er jeg for verneplikten, og mener at absolutt alle burde tvangsføres inn i verneplikten - men med siviltjeneste som alternativ. Uansett hører det til en annen tråd. Men EO har stått for noe godt - de forsvarer elevers rettigheter, de var imot nasjonale prøver og får generelt fram en del saker i media som gagner elevene Og, er du med å arrangere debatten? Ja/nei? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Verneplikten bryter med følgende punkter i FNs menneskerettigethets erklering:1, 2, 3, 4, 13, 20 og 23. Uansett er jeg for verneplikten, og mener at absolutt alle burde tvangsføres inn i verneplikten - men med siviltjeneste som alternativ. Uansett hører det til en annen tråd. Men EO har stått for noe godt - de forsvarer elevers rettigheter, de var imot nasjonale prøver og får generelt fram en del saker i media som gagner elevene Og, er du med å arrangere debatten? Ja/nei? 9483616[/snapback] De er for organisasjonsmakt, ikke elevmakt. De er "elevenes talerør", uten å vite hva elevene vil. Ja, jeg er med. Å være mot nasjonale prøver er et politisk standpunkt, og ekstremt mange elever har alltid vært for! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan var møte/forelesningen/whatever? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg fikk det ikke med meg. Hvordan tok du for deg nesset? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg fikk det ikke med meg. Hvordan tok du for deg nesset? 9488646[/snapback] Du får spørre tilhørerne, konstruktiv kritikk er flott Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Det var en ganske grei debatt, men jeg syntes kanskje det skulle ha vært mer enn bare to stykker med? Begge to gjentok seg selv flere ganger. Men jeg syntes absolutt det var på tide at dette ble tatt opp Endret 13. september 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det var en ganske grei debatt, men jeg syntes kanskje det skulle ha vært mer enn bare to stykker med? Begge to gjentok seg selv flere ganger. Men jeg syntes absolutt det var på tide at dette ble tatt opp 9489411[/snapback] Greia er jo at det er EO vs. noen mot EO. Jeg måtte stille pga. sykdom hos han som egentlig skulle stille, og har ingen debattskolering/trening, og hadde 15 min. å forberede meg på. Så vil gjerne ha konstruktive tilbakemeldinger. Btw, hvilken økt var du der? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg var der kl 14-15. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg var der kl 14-15. 9489642[/snapback] Det var der jeg selv mener at jeg presterte dårligst. Men fortsatt, konstruktiv kritikk? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tøft gjort og stille opp på så kort varsel! Må si du gjorde en bra jobb til og ha forbrett deg lite! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Takk for det Hva syns folk om debatten, EO, og skolens medlemsskap da? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Siden barskinger faktisk har en jobb, kom ikke jeg på¨debatten. Du var sikkert flink :-) Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du gjord det veldig bra til å ha kommet inn på så kort varsel. Jeg synes du åpnet klart best og fikk med deg publikum med en gang, men etterhvert så ble det mer synlig at du ikke hadde hatt så god tid på å forberede deg, da gjentakelser kom oftere. Var dog ikke på hele seansen. Dro ca. kl. 14. 57. Hadde tenkt å dra før da jeg følte at debatten ikke hadde mer å by på, men enn viss Ziaie holdt meg sittende :!: Godt fremført Nesset. Håper det blir flere slike debatter på skolen Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg vet hvem som ble valgt - det veit ikke dere. Eddabædda :-) Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg vet hvem som ble valgt - det veit ikke dere.Eddabædda :-) 9514762[/snapback] Jeg vet at det bryr meg fint lite Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ziaie bør bli redaktør etter den konge talen han avla Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg hater det trådløse nettet på skolen nå. : ( Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 No shit. "IT-gutta" klarer ikke sette opp et stabilt trådløst nett engang. : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå