Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Gleder meg spesielt til å utforske mer på media og eventuelt ta meg en titt på stjernene i "en galakse langt, langt borte" :p

9325646[/snapback]

Håper han crazy astronomi fyren kommer en gang i blant å har foredrag eller lignende. Har hørt rykter om at han kanskje skulle være der noen ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at jeg nesten angrer på at jeg valgte påbygg og ikke media. Så får jeg høre at VK2 får de gamle VK2 macene. Skal bli enda morsommere enn det som var planen min å mobbe med en macbook pro :)

Men, før mediafolket overtar tøffe tøffe påbyggtråden, hvilke klasse kom dere i?

Jeg i 3PÅA - som er det feteste (fordi jeg er der :) )

Lenke til kommentar
Gleder meg spesielt til å utforske mer på media og eventuelt ta meg en titt på stjernene i "en galakse langt, langt borte" :p

9325646[/snapback]

Håper han crazy astronomi fyren kommer en gang i blant å har foredrag eller lignende. Har hørt rykter om at han kanskje skulle være der noen ganger.

9326280[/snapback]

Tenker du på Knut Jørgen Røed Ødegaard?

Hamar og Omegn Astronomiske forening styrer med sånne ting...

En fysikklærer ved skoloen som leder den foreninga...

Lenke til kommentar

Ganske koslige i grunn :)

Mandag: En økt norsk, en økt valgfag (fysikk), fritime, en time valgfag (matte), en økt nyere historie

Tirsdag: 1t Matte 1Y(fri siden jeg har tatt det før), 1t norsk, en økt gym, fritime, 1t valgfag (matte), en økt fysikk

Onsdag: en økt fritime, så er det fagdag, 1x naturfag, 2x norsk, 1x valgfag (matte) 1x valgfag (fysikk) 1x fri

Torsdag: en økt valgfag (fysikk), en økt norsk, en økt valgfag (fysikk), en økt matte 1y (fri siden jeg har tatt det før)

Fredag:En økt valgfag (psykologi), en økt nyere historie, en økt naturfag, en økt engelsk (fri siden jeg har tatt det før).

Vil du ha det mer detaljert? Med romnummer også kanskje? :D

Fikk kjøpt to boker brukt på gravdal i dag, og har ordna meg to andre. Mangler bare nyere historie (600 spenn!) og fysikk nå. Woho!

Lenke til kommentar

Mulig jeg er trangsynt, men å begynne å surve andre ordentlige skoledag blir for dumt(syns ikke første uken bør telle som skoleuke).

De sto det var elevene som hadde tilkaldt HA, jeg syns de elevene kunne ventet i allefall 2 uker til. Det er tross alt en helt ny skole helt i oppstartfasen.

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar
Mulig jeg er trangsynt, men å begynne å surve andre ordentlige skoledag blir for dumt(syns ikke første uken bør telle som skoleuke).

De sto det var elevene som hadde tilkaldt HA, jeg syns de elevene kunne ventet i allefall 2 uker til. Det er tross alt en helt ny skole helt i oppstartfasen.

9384474[/snapback]

Når er det problemer som er permanente, så må man ta det nå...

Leste ikke hele artikkelen i HA, men det negative jeg har merket er permanente problemer, ikke oppstartsproblemer. De fleste klarer å skille mellom de to...

Lenke til kommentar

Jeg tror det var litt begge deler. Det er jo for det første helt nye måter(i allefall for meg) å jobbe på, og det virket som det var en del klager som "bordene står oppå hverandre", dette blir det jo gjort noe med. Men de bør jo selvfølgelig ta de permanente problemene så tidlig som mulig.

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar

Helt ærlig:

Løsningen med åpne klasserom er dum. Det finnes ikke noen positiv side ved det. Derimot, om du ikke klarer å jobbe pågrunn av bakgrunnstøy bør du jaggu lære det kjapt, det er sånn ting er i det virkelige liv.

Forøvrig kan det nevne at 90% av HAs journalister er på henvtokt angående "åpne" løsninger, etter at de fikk det selv, tross store protester. Ikke forvent objektiv journalistikk fra HA om denne saken :-)

Men faen, derimot kantina er håpløs. Det er ren idioti. Det var kø på ankern, med 300 elever, og to i kassa. Nå er det 1200 elever og to i kassa. gg. I tilleg er jo kantina alt for liten :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...