Anonym5656 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Gleder meg spesielt til å utforske mer på media og eventuelt ta meg en titt på stjernene i "en galakse langt, langt borte" 9325646[/snapback] Håper han crazy astronomi fyren kommer en gang i blant å har foredrag eller lignende. Har hørt rykter om at han kanskje skulle være der noen ganger. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Henning Wernøe? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Merker at jeg nesten angrer på at jeg valgte påbygg og ikke media. Så får jeg høre at VK2 får de gamle VK2 macene. Skal bli enda morsommere enn det som var planen min å mobbe med en macbook pro Men, før mediafolket overtar tøffe tøffe påbyggtråden, hvilke klasse kom dere i? Jeg i 3PÅA - som er det feteste (fordi jeg er der ) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg håper vi snart for utdelt kart og kompass. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg håper vi snart for utdelt kart og kompass. 9327221[/snapback] /agree Kom forsent til mattetimen min i dag :/ Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kanskje vi skal ønske oss stemmestyrt GPS? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Gleder meg spesielt til å utforske mer på media og eventuelt ta meg en titt på stjernene i "en galakse langt, langt borte" 9325646[/snapback] Håper han crazy astronomi fyren kommer en gang i blant å har foredrag eller lignende. Har hørt rykter om at han kanskje skulle være der noen ganger. 9326280[/snapback] Tenker du på Knut Jørgen Røed Ødegaard? Hamar og Omegn Astronomiske forening styrer med sånne ting... En fysikklærer ved skoloen som leder den foreninga... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Henning Wernøe ja Han hadde forøvrig en cameo i en film jeg lagde kalt "Murder". Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Knut Jørgen Røed Ødegaard ja! Haha, var på foredrag med han engang, morro type ass. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hmm, spennende. Fagdag naturfag i morgen. Mon tro om noen har skaffet seg bøkene? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Eirikeb, hvordan ser timene dine ut nå som du ikke går MK egentlig? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ganske koslige i grunn Mandag: En økt norsk, en økt valgfag (fysikk), fritime, en time valgfag (matte), en økt nyere historie Tirsdag: 1t Matte 1Y(fri siden jeg har tatt det før), 1t norsk, en økt gym, fritime, 1t valgfag (matte), en økt fysikk Onsdag: en økt fritime, så er det fagdag, 1x naturfag, 2x norsk, 1x valgfag (matte) 1x valgfag (fysikk) 1x fri Torsdag: en økt valgfag (fysikk), en økt norsk, en økt valgfag (fysikk), en økt matte 1y (fri siden jeg har tatt det før) Fredag:En økt valgfag (psykologi), en økt nyere historie, en økt naturfag, en økt engelsk (fri siden jeg har tatt det før). Vil du ha det mer detaljert? Med romnummer også kanskje? Fikk kjøpt to boker brukt på gravdal i dag, og har ordna meg to andre. Mangler bare nyere historie (600 spenn!) og fysikk nå. Woho! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Fader... Vet ikke om jeg skal ta vanlig MK siste år eller slik allmen greier. Endret 29. august 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Woooh, stipendsøknad godkjent. 10'600,- / 6mnd Endret 29. august 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Hørte HA drev og meldte på den nye skolen i dag. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja, leste det. Vi på MK merker ikke så mye til det, syntes jeg. Det er vel værre med allmenn som har språk osv. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Mulig jeg er trangsynt, men å begynne å surve andre ordentlige skoledag blir for dumt(syns ikke første uken bør telle som skoleuke). De sto det var elevene som hadde tilkaldt HA, jeg syns de elevene kunne ventet i allefall 2 uker til. Det er tross alt en helt ny skole helt i oppstartfasen. Endret 29. august 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mulig jeg er trangsynt, men å begynne å surve andre ordentlige skoledag blir for dumt(syns ikke første uken bør telle som skoleuke). De sto det var elevene som hadde tilkaldt HA, jeg syns de elevene kunne ventet i allefall 2 uker til. Det er tross alt en helt ny skole helt i oppstartfasen. 9384474[/snapback] Når er det problemer som er permanente, så må man ta det nå... Leste ikke hele artikkelen i HA, men det negative jeg har merket er permanente problemer, ikke oppstartsproblemer. De fleste klarer å skille mellom de to... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg tror det var litt begge deler. Det er jo for det første helt nye måter(i allefall for meg) å jobbe på, og det virket som det var en del klager som "bordene står oppå hverandre", dette blir det jo gjort noe med. Men de bør jo selvfølgelig ta de permanente problemene så tidlig som mulig. Endret 29. august 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Helt ærlig: Løsningen med åpne klasserom er dum. Det finnes ikke noen positiv side ved det. Derimot, om du ikke klarer å jobbe pågrunn av bakgrunnstøy bør du jaggu lære det kjapt, det er sånn ting er i det virkelige liv. Forøvrig kan det nevne at 90% av HAs journalister er på henvtokt angående "åpne" løsninger, etter at de fikk det selv, tross store protester. Ikke forvent objektiv journalistikk fra HA om denne saken :-) Men faen, derimot kantina er håpløs. Det er ren idioti. Det var kø på ankern, med 300 elever, og to i kassa. Nå er det 1200 elever og to i kassa. gg. I tilleg er jo kantina alt for liten :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå