Chasseur Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mhm. Gruer meg til norsken. Men, nynorsk er egentlig ikke så ille som alle skal ha det til. (Lett å si det nå da )Nå skal det sies at jeg kan halve pensumet i 2mx, men at jeg klarte å stryke på privatist eksamen. (Jeg kan 3/5 av pensummet, og tenker at da er jeg i boks. Koslig at 4/5 oppgaver var det jeg ikke kunne) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg gleder meg fryktelig til to timer gym i uka. Det skal bli sjef. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hm? Er ikke det man alltid har/har hatt? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Vel, 2 økter da. Jeg vet ikke hva dere på media er vant til, men på gk og vk1 hadde vi bare en time med gym i uka. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har ikke fått noe brev. Men nå skal vel jeg ha 20-timers kurs siden jeg har fagbrev. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ey, jeg "kjenner" ei til som skal gå på påbygg. Måtte vente en stund på skolen da jeg skulle levere studievalgene. Er fortsatt veldig rotete på skolen, høy stressfaktor nå. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ok. Jeg får vel gå oppå der og høre hvorfor i pokker jeg ikke får noe informasjon. Har en stipendsøknad å levere uansett så. Edit: Liveskreif Endret 14. august 2007 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det anbefales SEeKz0r! Dama satt inne med nok informasjon. Hun jobber i 2. etasje forresten. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg bare tok tak i første personen jeg så som jobbet der og sa: Hei, jeg er ett ark jeg skulle ha levert, men jeg vet ikke hvor.. Dame: "Følg meg du". Vips så var det ordnet Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Sulla rundt der en halvtimes tid jeg og, men til slutt fant jeg nå fram Fant ut at jeg hadde rett da; de med 20-timers kurs skulle ikke velge noen fag. Men sida jeg er ferdig med engelsk og har kun 18 timer blir jeg nok nødt til å velge på noe, men det skulle ordnes etter jeg begynte. Noe sier meg at dette ikke var så fryktelig interessant lesning, men det får så være ^^ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Spennende nok Er ikke lenge igjen nå :/ Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Nei. Det er ikke det. Apropos, Eirik. Gikk du GK og VK1 Media? Kan du ikke gå media VK2 og få generel studiekompetanse da? Det må da være mye greiere enn å gå påbygg? Det var ivertfall sånn da jeg gikk media i.. uhm.. 02/03? Du har forresten ikke svart på pm'en min (Selv om vi har gått svar på noe av det jeg spurte om) Endret 14. august 2007 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Noe som irriterer meg grenseløst er at skolen har re settet passordene så man får ikke logget inn på skolearena og fronter! I fjor husker jeg at jeg kunne på dette tidspunktet sjekke gruppelistene osv, men det går altså ikke pga. det latterlige datasystemet! Noen som vet om en årnings? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nei. Det er ikke det. Apropos, Eirik. Gikk du GK og VK1 Media? Kan du ikke gå media VK2 og få generel studiekompetanse da? Det må da være mye greiere enn å gå påbygg? Det var ivertfall sånn da jeg gikk media i.. uhm.. 02/03? Du har forresten ikke svart på pm'en min (Selv om vi har gått svar på noe av det jeg spurte om) 9277173[/snapback] Jeg svarte jo jeg? Skrev uansett ikke noe annet enn at jeg spiller DotA litt innimellom. Og ja, er vel greiere å gå media, bortsett fra at klassen min kan virke lettere tilbakestående til tider (Det sa ikke jeg!), og tilbakestående lærere (ikke jeg som sa det heller!) og fantastisk mye rot og idiotisk karakter system (det var det jeg som sa ). Uansett sikter jeg meg inn på NTNU, og da må man ha 3mx og 2fy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 haha, bevitnes at det er en del sære og snåle folk på media. (både lærere og elever) Og til dere som er russ på katta, pass på hva/hvem dere betaler penger til. Fjorårets russestyret er jeg sikker på tørket seg i ræva med tusenlapper... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som egentlig har funnet ut hvor vi skal møte? Jeg mener, Katta er stooooooooooooooooooooooort. Område er jo større en hele ankerskogen lissom :-( Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vi som skal gå påbygg skal møte i det store auditoriet til venstre like innenfor hovedinngangen kl 14.00. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Wihu, i morgen braker det løs. Andre året MK for meg Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Wihu, i morgen braker det løs. Første året MK for meg : p Noen som vet hvor vi skal møte? Endret 19. august 2007 av Husee Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Gå på hjemmesidene til katedralskolen så er det dokument der du kan lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå