Mr.SS Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hei, Tenkte det kunne være morsomt å samle alle folka her i Hamar i en tråd. I denne tråden kan alt diskuteres mellom himmel og jord så lenge det ikke strider imot HW-nettverkets retningslinjer. Mvh, Mr.SS. Lenke til kommentar
kroner Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Konge Mr. SS. Helt sjef;) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Det var jo egentlig din idè sådet Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Herlig tråd, SS! Ser frem til haugevis med innlegg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Gikk der 03-04. Ikke akkurat den beste skolen jeg har gått på, men de andre var vel ikke akkurat bedre de heller da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Blir spennende å se til neste år. Helt nytt skoleopplegg i tillegg til at det blir overbefolket Men nå er jeg ikke av de som fordømmer før jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Fint med ny skole, forandring fryder! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Går siste året på katta, blir deilig å være russ nå i mai. hvem er dere? Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Starter forhåpentligvis til høsten ^^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det skal bli riktig morsomt med ny skole ja. Jeg og milt går i pc klasse, VK1. Det jeg gleder meg mest til er egen kinosal og produksjonsfasiliteter for video :D Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Vi burde ha en tråd for alle skolene i landet Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det blir spennende å se om den nye skolen fungerer slik de håper på. Har gått PC-klasse her i to år, og det skal bli spennende å se hvordan de legger opp dette på den nye skolen. Jeg veit at meidaklasser osv for sinnsyke midler til både film og foto, og ikke minst lyd. Eget studio til redigering av film og lyd Dette blir bra, mr.SS! Blir rart å måtte benytte kort og slikt for å i det hele tatt komme inn på denne skolen da Gleder meg hvertfall! Lenke til kommentar
kroner Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg gikk i PC-klasse i fjord (GK) og skal gå der neste år (VK2) men akkurat nå er jeg utvekslingsstudent i USA. Skal bli gull med ny skole :!: Lenke til kommentar
kroner Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det blir spennende å se om den nye skolen fungerer slik de håper på. Har gått PC-klasse her i to år, og det skal bli spennende å se hvordan de legger opp dette på den nye skolen. Jeg veit at meidaklasser osv for sinnsyke midler til både film og foto, og ikke minst lyd. Eget studio til redigering av film og lyd Dette blir bra, mr.SS! Blir rart å måtte benytte kort og slikt for å i det hele tatt komme inn på denne skolen da Gleder meg hvertfall! 8447336[/snapback] Hva? Kort? Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det blir spennende å se om den nye skolen fungerer slik de håper på. Har gått PC-klasse her i to år, og det skal bli spennende å se hvordan de legger opp dette på den nye skolen. Jeg veit at meidaklasser osv for sinnsyke midler til både film og foto, og ikke minst lyd. Eget studio til redigering av film og lyd Dette blir bra, mr.SS! Blir rart å måtte benytte kort og slikt for å i det hele tatt komme inn på denne skolen da Gleder meg hvertfall! 8447336[/snapback] Hva? Kort? 8447727[/snapback] Kort? Som i adgangskort? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Vi burde ha en tråd for alle skolene i landet 8446566[/snapback] Synd at ingen tar initiativ til det Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Til neste år kommer jeg til å gå MK på Katta, tror jeg. Har i allefall søkt, og har gode sjanser. Er spent på de nye lokalene der. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 sinnsyke midler Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Går du MK, Mr.SS? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Nei, går vanlig allmenn. Så har mediekunnskap for første gang i år. Er vel favorittfaget ved siden av gym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå