Gå til innhold

Erfaringer med Asus P5B ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... har P5B dlx wi-fi , funker bra dette... har bare klokka opp 1/4 , men var faktisk ganske greit å installere... ingen problemer med det jeg iallefall.. menne, jævlig irriteranes med den trådløse dritten, windows aktivere trådløs nettverk med hvis du ikkje rote med ting selv, så jeg har jo delt ut alle porr filmene mine med hele jævla nabolager, trodde selv at det var TP kabelen som jeg hadde kobla til som stod for internett, men den jævla trådløse e jo aktiveret hvis du ikkje deaktivere ann manuelt.. ,

Lenke til kommentar

Mine erfaringer med P5B er gode. Klokker godt, kjører på 425 FSB 24/7. Kan ikke kjøre høyere pga RAM begrensing. BIOSEN er god og oversiktelig og northbrigden er relativt kjølig, har enda ikke sett den over 40C.

Det negative med P5B er at det kun kan fore minnet med max 2.1V, har ingen Firewire og har ganske mye Vdroop.

Mattjin

Lenke til kommentar

På mitt P5B VM kort kan jeg ikke røre en mhz FSB før hk klager :cry:

Rare greier det der da jeg mistenker OCZ Value ram'en som årsak til problemet (PC4200).

Da jeg hadde et enklere Asuskort sist A8N VM/CSM med DDR OCZ value ram kunne jeg makse FSB på hk (fra 200 til 240) på alle opteron cpu jeg hadde.

Tror ikke jeg skal kjøpe noe mer OCZ Value ram etter dette :nei:

Lenke til kommentar

Klokka Pentium D945'en til nesten 4,4GHz og 667MHz-RAMen til over 1GHz med dette HKet. Nå kjører jeg RAMen på 680MHz og 3, 3, 3, 9 timings da :D

PS: Har WiFi jeg og, mn den er litt fra-og-til synes jeg. Er ikke helt stabil. Bruker et d-link-kort nå.. :hmm:

Endret av Gordon_Freeman
Lenke til kommentar

Har selv P5B deluxe Wifi utgaven. Deaktive trådløse om du foretrekker kabel, hvis ikke kan jeg informere om at den trådløse delen fungerer ypperlig og er blodstabil i Vista.

Men vær klar over at mange rapportere om særheter med tanke på ram. Det gjelder mitt kort spesielt, men jeg har ikke fått det ordentlig bekreftet. Jeg har mine Corsair TwinX2 PC6400C4 på "rep" hos komplett.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...