trettifire Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har satt i nytt HK og måtte legge inn Windows på nytt siden aktiviseringen ikke fungerte. Når jeg så prøver å laste ned SP2 så får jeg kun <1 kb/s nedlastingshastighet. Dvs. at det tar ca tre døgn å laste ned 250 mb eller noe slikt. Det er ikke tilkoblinga mi som er treig, alt annet går usannsynlig fort å laste ned, har prøvd på en annen PC og det går like sakte. Dessuten finner jeg ikke noen andre kilder til SP2 som ikke linker direkte til microsoft sin server. Noen forslag? (Bortsett fra å bestille på CD, seff) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvilket språk er det du trenger til? Er det denne fila du får dårlig fart på? Jeg får over 1.2 MB/s. http://download.microsoft.com/download/1/6...935-SP2-ENU.exe Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hm. Må ha vært noe midlertidig fuss. Har prøvd i over to timer. Jaja-takk likevel! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du får nå full fart? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Jepp. Thanx a bundle. Slet med Norton også, men det fiksa seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå