Velociraptor Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei ! Jeg har leng lurt på hvorfor noen CPU kjølere ser ut som de er smeltet. På dette bildet ser dere kansje hva jeg mener. Noen som kan forkare det ? Takk. Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 For høye temperaturer er jo en ganske logisk grunn vil jeg si Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hva f***, jævlige cpu u kjøler, aldri vært borti noe slikt men den der så jo enormt svær ut... hmm... alltid klokka pcen min opp 1/4 , aldri behøv noe form for kjøling... så lenge alt er under 60grader så funke alt bra... bortakasta penger... menne , den kjøleren din så vel ikke helt god ut på den ene sida nei Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Googla bilder av den, og det ser ut som den er lagd sånn Hvorfor den er sånn aner jeg ikke.. Bilde Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Googla bilder av den, og det ser ut som den er lagd sånn Hvorfor den er sånn aner jeg ikke.. Bilde 8434452[/snapback] Sikkert en skjult hemmelighet om hvordan de får det hele til å sitte sammen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Er vel bare laget slik? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Mens det ser ut som om det er ti heatpipes på kjøleren er det egentlig fem vinklet i en U. Så jeg vil anta at siden på heatpipen med den fine enden er støpt sammen med røret og at den andre siden er den som i ettertid er tettet etter at røret er bøyd og gass/væske/veike fylt på. Rørene er også sannsynligvis laget av kobber med nikkel (?) lag utenpå som sikkert gjør at det ser ekstra stygt ut på loddingen. Enkelt svar: Noen plasser på kjølere ser det ut som om den er smeltet fordi den er smeltet. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Så teit ! Jeg vil ha en kjøler som ser fint ut ikke ødelagt .. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Så teit ! Jeg vil ha en kjøler som ser fint ut ikke ødelagt .. 8434995[/snapback] Kan jo fiksen det veldig lett, lage noen gjenger på tuppen til varmerørene og skru på en mutter med hatt. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Så teit ! Jeg vil ha en kjøler som ser fint ut ikke ødelagt .. 8434995[/snapback] hvis du vil ha en kjøler som ser fin ut kan du bare velge en annen har det noe å si om den ser sånn ut da? pointe med den kjøleren er nok å kjøle Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg planlegger et modde projekt, og da ville det være fint om kjøleren så bra ut i tilleg til å kjøle bra. har sett på Asus Silent Knight da, den ser ikke så aller værst ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå