Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'n opptrer rart...

Anbefalte innlegg

For ca. 2 uker siden kjøpte jeg meg nesten alt nytt av utstyr (se sig.), og etter og ha instalert alt, ante jeg fred og ingen fare. Til og begynne med, virket alt suverent! hadde endelig fått byttet ut min nesten 3 år gamle maskin. Men så begynte "morroa"! Den ene oppgaven etter den andre hang seg, og/eller brukte unormalt lang tid! dessuten min gamle maskin knuser den nye :p

Lurer bare på hva det neste er, og hva blir det neste jeg må sjekke ut om er feilen ell ikke! Prøvd ut masse alt, og lurer på om noen kunne ha hjulpet meg litt?!

Please, help me! ;)

Er det noen som aner hva som skjer med maskinen min?! :)

mvh

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke mye å gå etter her da...

menne, har du vista burde den ha klart å oppdatert driverne dine selv, så der er problemet løst med drivere... menne ville nok skjekka om all maskinvaren var skikkelig kobla til , tatt å kikka litt i bios, osv... menne... er ikke verre enn at du tar med deg pc'en til ditt lokale pc-verksted,

Lenke til kommentar

Har instalert alt av drivere! Så skulle ikke være no problem der!

Vet det ikke er mye å gå etter, men er ikke mye annet enn det jeg kan si heller! PC'n opptrer bare så utrolig rart.. det er det eneste! Bare lurte da på om det var no spesielt som kunne være feil da den er ekstra treg?!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...