beverpower Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 For ca. 2 uker siden kjøpte jeg meg nesten alt nytt av utstyr (se sig.), og etter og ha instalert alt, ante jeg fred og ingen fare. Til og begynne med, virket alt suverent! hadde endelig fått byttet ut min nesten 3 år gamle maskin. Men så begynte "morroa"! Den ene oppgaven etter den andre hang seg, og/eller brukte unormalt lang tid! dessuten min gamle maskin knuser den nye Lurer bare på hva det neste er, og hva blir det neste jeg må sjekke ut om er feilen ell ikke! Prøvd ut masse alt, og lurer på om noen kunne ha hjulpet meg litt?! Please, help me! Er det noen som aner hva som skjer med maskinen min?! mvh Lars Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 har du installert cpu driver? skjermkort driver? strømforsyning Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ikke mye å gå etter her da... menne, har du vista burde den ha klart å oppdatert driverne dine selv, så der er problemet løst med drivere... menne ville nok skjekka om all maskinvaren var skikkelig kobla til , tatt å kikka litt i bios, osv... menne... er ikke verre enn at du tar med deg pc'en til ditt lokale pc-verksted, Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Har instalert alt av drivere! Så skulle ikke være no problem der! Vet det ikke er mye å gå etter, men er ikke mye annet enn det jeg kan si heller! PC'n opptrer bare så utrolig rart.. det er det eneste! Bare lurte da på om det var no spesielt som kunne være feil da den er ekstra treg?! Endret 21. april 2007 av beverpower Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Virus? Trojanere? Annen malware? Minneproblemer? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ikke lett å si noe om hva problemet er, med så lite informasjon... Finner du noen feilmeldinger i event loggene? Sjekk både loggene for programmer og systemer. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Last ned Regcure eller C-cleaner..De programmene skal rydde opp på pc'n og få den til å gå raskere...brukt de selv og de funka helt supert! regcure C-Cleaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå