Dikky Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Bruker: Windows xp Windows media player nimo codec pack build 8 no jalla xvid ekstra codec en annen codec pack problem: Grønn xvid, med masse bulker og føkka bilde .. .. Hvilken codec er å anbefale? Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Min bror har nøyaktig det samme problemet som deg. Gudene vet hvor mange Xvid codec'er og codec pakker jeg har installert og avinstallert uten at det hjelper. Det forblir grønt uansett. Har brukt mye tid på å prøve å fikse problemet, men ingenting hjelper. Den store forskjellen mellom dere er at han bruker win 98. Uansett så har jeg sett en del poster tidligere rundt om på nettet med nøyaktig samme problem, men desserre så forblir problemet uløst. Mener det må være en fellesnevner her et sted mellom alle som har dette problemet. Kan det være en gammel codec som dere har installert og som da lager kvalm? Dette problemet har han uansett hvilken media player han bruker. Presiserer at det kun gjelder Xvid. Håper også noen kan hjelpe her.... slik at jeg kan få fred :smile: Rune. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Tsunami 3.9.3 og atter Tsunami 3.9.3 Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 DmPower: TUSEN takk :smile:) endelig kan jeg se på xvidene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå