PBCyrus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Er ganske utsø på dette med bilderedigering, så derfor lurer jeg på om noen gidder å hjelpe meg med å forstørre dette bildet. Trenger kun en siluett av denne personen. Størrelsen bør være slik at den kan printes på en t-skjorte. Alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Stort nok? Nei. Dette funka ikke.. Endret 21. april 2007 av Dr_Ost Lenke til kommentar
PBCyrus Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 ikke helt som jeg hadde tenkt det. men godt forsøk... Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 her må det nesten lages vektorgrafikk av den lille gif tegningen. desverre har ikke jeg nok kunnskap hvordan det gjøres i ph cs2, men det finnes en sticky øverst på forumet her som du kan lese. har prøvd å få det til men det blir bare tull når jeg prøver. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 ikke helt som jeg hadde tenkt det. men godt forsøk... 8435286[/snapback] Denne da? Lenke til kommentar
PBCyrus Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 perfekto..takktakk Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fikk lyst til å prøve. første forsøk fikk jeg ikke til. men nå har jeg lært litt mer å da ble det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå