Gå til innhold

Har gått fra 17" til 22" Widescreen!

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Endelig dumpet hentelappen i posten!

Jeg kunne i dag, riktignok etter skolen, endelig kvitte med med min trofaste men slitne 17" skjerm som i det siste har opplevd store plager med dårlig kabel.

Jeg sitter nå med en flunkende ny 22" widescreen fra Acer :love:

Noen bilder:

th_IMGP2003.jpgth_IMGP2011.jpg

th_IMGP2012.jpgth_IMGP2002.jpg

th_IMGP2013.jpg

Selv om jeg bare har brukt den i noen timer, kan jeg ikke si meg annet enn storfornøyd! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

;)

th_Untitled-1-2.jpg

th_2222.jpg

Edit: Photobucket støtta visst ikke bilder på 1680 x 1050 :dontgetit:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Har den skjermen også. Sliter med fargeinnstillinger med ATI kort (softwarebasert), men med NVIDIA (hardwarebasert) kort blir det relativt bra.

Uansett er fargene ikke så bra som min gamle 19" lcd og skjermen har lysblemmer på alle sider som kan ses godt på mørke bilder.

Gleder meg til neste bytte. Da blir det nok en kvalitetskjerm og ikke slikt møkk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Har den skjermen også. Sliter med fargeinnstillinger med ATI kort (softwarebasert), men med NVIDIA (hardwarebasert) kort blir det relativt bra.

Uansett er fargene ikke så bra som min gamle 19" lcd og skjermen har lysblemmer på alle sider som kan ses godt på mørke bilder.

Gleder meg til neste bytte. Da blir det nok en kvalitetskjerm og ikke slikt møkk.

8488436[/snapback]

Er egentlig glad at jeg ikke hadde noe å sammenligne denne skjermen med, da min forrige var et nødkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...