AndersT2 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg la inn Windows Media Player 11 som kom på Win Update til XP Pro nå forrige uke eller noe slikt. Men etter at den ble lagt inn, så med en gang så føltes PCen litt tregre. Men spesielt irriterende er det at film klipp som spilles av med den henger. Det som skjer er at når jeg hopper til ett sted så fryser bildet ett parsekunder før filmen setter igang igjen. Dette skjer med de fleste video filer. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg gidder ikke formatere enda. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 prøv å reinstallere det fra microsofts hjemmesider Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Det hjalp ikke. Jeg slettet WMP 11, restartet og innstallerte via .exe filen jeg lastet ned fra windows.com. Fortsatt så henger den når jeg hopper til ett punkt i en film, klipp osv. Det ser ut til at det er WMV filer som dette skjer på. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 prøv å installere WMP 10 igjen, se om det gjør en forskjell. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 prøv å installere WMP 10 igjen, se om det gjør en forskjell. 8444238[/snapback] Tok en rollback når jeg slettet WMP11, men glemte å sjekke. Men hadde ikke problemer før WMP11 ble lagt inn. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror problemet er at WMP11 bruker opp all "kraften". Når jeg tar opp oppgavebehandling samtidig som WMP11 er på ser jeg at dette tar 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå