VetleRsport Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei jeg skal kjøpe prosjektor så fikk jeg tilbud på rundt 7 tusen for denne sony xga vpl-ex3 med 3 års garanti lampeforsikring og tyveri greie så de ikke kan bruke den hvis den kobles fra strøm. Men det spørsmålet er om denne er bra til den prisen? Håper på fine svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du skriver ikke hva du skal bruke den til men jeg antar at det er hjemmekino. Dette er en typisk presentasjonsprojektor, og jeg ville heller ha sett etter en mer egnet hjemmekinoprojektor. Hvor mye penger kan du bruke? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 ska ikke bruke den til no spes hjemme kino sitte på dataen viaden etc se på noen filmer engang i blant.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ingen som vet dette? Det haster litt skjønner dere Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som sagt, hvor mye penger har du tenkt å brukt på dette? Film=hjemmekino, og projektoren er som nevnt ikke tiltenkt dette formålet. Skal du bruke projektoren som PC-skjerm, altså til vanlig PC-bruk? I så fall, hvorfor? En PC-skjerm er bedre egnet til dette. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 ska bruke 7-8 lapper tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 da tror jeg du burde spare litt til og kjøpe den en skikkelig pj for å få best mulig bilde. må opp i rundt 15k tenke rjeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 7-8 lapper kan bli trangt hvis du skal ha takfeste, lerret og kabler. BenQ PE7700 får du vel får rundt 7000 nå, jeg ville kanskje ha vurdert den. Husk at denne har fast offset og vil derfor ikke nødvendigvis passe i alle rom. Ved takmontering skal linsen være på høyde med øvre bildekant. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Har faktisk allt untatt prosjektor så det er ikke noen fare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå