JULINGiKAKE Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 .. den irriterer fettet av meg. Forklaring: Noen ganger når nettet er tregt og jeg blir utålmodig, høyreklikker jeg på de to datamaskinene nede i høyre hjørnet og velger reparer. Noen ganger går det greit, mens andre ganger prøver Windows å irritere meg. Får av og til en boks som sier : "Tilkobling er reparert. Du kan prøve å koble til på nytt. Kontakt nettverksansvarlig hvis problemet vedvarer" Dette er jo greit. Men det som ikke er greit er at det noen ganger kun står avbryt i denne boksen. og ikke lukk. Og samme hvor mange ganger du klikker på avbryt så står den idiotboksen der. Så kommer spørsmålet: Går det an å fjerne den boksen uten å måtte restarte maskinen? Blir veldig glad hvis noen har formelen på det. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 jeg er ikke helt sikker på hvilken boks du mener, kunne du bidratt med et screenshot? Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 her er screenshot. Vanligvis skal det stå lukk avbryt Men noen ganger står det bare avbryt, og da går det ikke an å lukke boksen, og den står bare der i veien for alt Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 I all verden, jeg har ikke sett noe liknende før. Fjerne tilkoblingen og opprette den på ny kanskje hjelper? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det skal holde å drepe prosessen (trykk ctrl-alt-delete) og prøv å finn navnet... Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Bruker xp. Det samme skjer innimellom på svigerfars pc. Eneste fiks så langt er restart av maskinen, noe som er veldig irriterende Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har prøvd å finne prossesen, men ingen resultat. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 her er screenshot. Vanligvis skal det stå lukk avbryt Men noen ganger står det bare avbryt, og da går det ikke an å lukke boksen, og den står bare der i veien for alt 8432862[/snapback] Har hatt det problemet selv. Fant aldri noen løsning på det, men etter at jeg reinstallerte windows har jeg aldri sett den mer. Det er vel litt drastisk å ta en reinstallasjon bare for å bli kvitt den, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå