Gå til innhold

Hitman Blood Money (X360) støtter ikke VGA-kabel?

Amored

Anbefalte innlegg

I dag kjøpte jeg Hitman Blood Money til Xbox 360. Når jeg setter spillet i konsollen, kommer følgende melding frem på skjermen: "The game does not support PAL-50. Please change your display setting to PAL-60. To change your setting, in System, select Console Settings, Display."

Jeg ser etter i System --> Console Settings --> Display, og der står det 1024x768, Normal, PAL-60!

Jeg bruker VGA-kabel til en PC-monitor, og vet at VGA-kabel = KUN PAL-60. Dvs. at det ikke er mulig å kjøre på PAL-50.

Er det bare meg eller klarer ikke Microsoft å produsere brukbare produkter!?

Håper noen har tips om hva jeg kan gjøre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vga-kabel er ikke hverken PAL50 eller PAL60, men et eget signal. Prøv å koble til en tv med komposittkabelen (husk å sette svitsjen til TV og ikke HDTV) som fulgte med, velg PAL60 og lagre, så restarter du maskinen med VGA-kabelen. Vet at en del må gjøre dette før de bruker komponentkabel ihvertfall

Lenke til kommentar
Vga-kabel er ikke hverken PAL50 eller PAL60, men et eget signal. Prøv å koble til en tv med komposittkabelen (husk å sette svitsjen til TV og ikke HDTV) som fulgte med, velg PAL60 og lagre, så restarter du maskinen med VGA-kabelen. Vet at en del må gjøre dette før de bruker komponentkabel ihvertfall

8432648[/snapback]

Hvorfor står det PAL60 der da? :Oo

Uansett... Jeg har ikke TV, så da blir det vanskelig. Har sendt mail til Xbox kundestøtte nå. Sier jeg er lei av på bruke penger på spill jeg ikke får spilt.

Litt merkelig at Oblivion funker, men ikke Blood Money... :hmm:

Lenke til kommentar

Det er et bug med Hitman Blood Money, som jeg ikke har sett på noen andre 360 spill. Den sjekker om det er PAL50 eller 60 kun på den ordinære kompositt utgangen, uansett om du kjører VGA eller komponent i PAL60. Så som nevnt, må du koble 360'en til med den gule kompositt-kabelen og sette PAL 60 her for at Hitman skal fungere.

Lenke til kommentar

Du trenger jo bare låne en TV for å skifte innstillingene på din 360, etterpå kan du spille med VGA eller komponent. Dessuten er vel dette spillutviklerene av Hitman sin feil, ikke MS (spillet er laget av Eidos så vidt jeg husker).

Lenke til kommentar
Du trenger jo bare låne en TV for å skifte innstillingene på din 360, etterpå kan du spille med VGA eller komponent. Dessuten er vel dette spillutviklerene av Hitman sin feil, ikke MS (spillet er laget av Eidos så vidt jeg husker).

8432892[/snapback]

Det vet jeg, men nå er det slik at fordi jeg bruke VGA-kabel/PC-monitor, kan jeg heller ikke spiller Halo 2, Doom 3 eller SW: Republic Commando... Derfor skylder jeg på MS.

Lenke til kommentar

nei.. du er ikke nødt til å kjøpe ny tv

jeg spiller hitman på vga-skjerm. du må koble til den andre kabel.. men du må gjøre om i blinde..

Det er sikkert noen her som kan si hvor mange trykk du skal gjøre til høyre, ned over og hvor og når du skal trykke hva..

du må altså gjøre om pal-settingen til 60 før du setter i vga-kabelen..

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Det vet jeg, men nå er det slik at fordi jeg bruke VGA-kabel/PC-monitor, kan jeg heller ikke spiller Halo 2, Doom 3 eller SW: Republic Commando... Derfor skylder jeg på MS.

8432906[/snapback]

Jeg får iallefall kjørt Halo 2 på VGA, samme med Forza Motorsport 1

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

8432954[/snapback]

Forza 1 får jeg spilt også. Jeg får jo spilt Halo 2, men ikke online. Samme det. Dere løste problemet med Blood Money! TAKK! JEG ELSKER DERE! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

8432954[/snapback]

Forza 1 får jeg spilt også. Jeg får jo spilt Halo 2, men ikke online. Samme det. Dere løste problemet med Blood Money! TAKK! JEG ELSKER DERE! :D

8433044[/snapback]

Ser får du spilt Forza Motorsport 1 på VGA cabel? får bare beskjed om at VGA kabelen ikke støtter Pal50 som det spillet krever.. Men halo2 får jeg til på VGA kabel da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

8432512[/snapback]

At det går an å "lure" kunder på den måten! Nå er jeg nødt til å kjøpe en TV...

MS = :thumbdown:

8432880[/snapback]

Er ikkje microsoft som produserar Hitman, såvidt eg veit.

Gammal er du? 14?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Det er et bug med Hitman Blood Money, som jeg ikke har sett på noen andre 360 spill. Den sjekker om det er PAL50 eller 60 kun på den ordinære kompositt utgangen, uansett om du kjører VGA eller komponent i PAL60. Så som nevnt, må du koble 360'en til med den gule kompositt-kabelen og sette PAL 60 her for at Hitman skal fungere.

Er dette en setting som lagres på selve Hitman game-proflen eller en setting i 360 system settings...?

Hvorfor kommer det ikke en tilgjengelig update med bug-fix når man setter inn disken for første gang?

Lenke til kommentar

At det går an å "lure" kunder på den måten! Nå er jeg nødt til å kjøpe en TV...

MS = :thumbdown:

Er ikkje microsoft som produserar Hitman, såvidt eg veit.

Gammal er du? 14?

Siden jeg ikke har lest i denne tråden på ca. et halvt år må jeg nesten kommenteret den artige posten din.

Har jeg sagt at Hitman er produsert av MS? Nope.

Vet du hva jeg i det hele tatt snakket om? Neppe :!:

Jeg snakket om VGA-kabel, din fotsopp!

Gammel er du? 13?

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...