Espen pai Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) snodige greier det der med at navnet betyr så mye....er det ei spesiell ida du har i tankene eller? i såfall vil jeg ikke tro det nytter å få ei tilsvarende ved å annonsere på et forum.. eller som jeg først tenkte, kan det ha noe med tatoveringer på intime plasser å gjøre....? sånn at alle framtidige damer MÅ hete ida, for ikke å bli sur over tatoveringen på rompa hvor det står <3 ida 8632310[/snapback] har ikke tatovert det inn enda men det med navnet har sine grunner... jeg har fått kontakt med endel Idaer over tid, alle sammen av de har vært utrolig koselige og sjarmerende. 3 av de har jeg foresten kontakt med fremdeles... Etterhvert så har navnet begynt og Sjarmere litt i seg selv, kan ikke helt forklare det igrunnnen... edit: puttet inn quote grunnet ny side Endret 17. mai 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg kjenner mange jenter fra Ålesund, 1 som heter Ida Du er den første jeg vet om som sier at de liker Ålesundsdialekten, den går liksom slik: "E kommer fraaa ååååleeeesund, så bor e på hessa, hessa, hessa, hessa! YAY!" Om man legger på samme tonefallet som Bergensere har så er vi der 8586527[/snapback] Kjenner meg så igjen. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Bare å finne ut hvor mange som heter ida fra der du kommer da, så ringer du opp dem og spør om de vil bli me på en date elns.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Bare å finne ut hvor mange som heter ida fra der du kommer da, så ringer du opp dem og spør om de vil bli me på en date elns.. 8634765[/snapback] http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=Ida%2C+oslo&x=0&y=0 da er det bare og luke ut de med type, de som er over 90 og under 16 lettere og håpe att de finner meg heller Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvordan går det med jakten? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Hvordan går det med jakten? 8783527[/snapback] joda.. har ikke funnet så mange Idaer... sjelden vare Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke på forumet 8783847[/snapback] nei... men jeg er såpass god venn med flere av de, att jeg ikke vil risikere ett venskap for ett mulig forhold som sikkert går i dass uansett Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 joda.. har ikke funnet så mange Idaer... sjelden vare er det ikke derfor de er en såpass kvalitetsvare når du først kommer over en? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal til Ålesund om ikke så alt for lenge regner jeg med, da skal jeg spørre etter Idaer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 joda.. har ikke funnet så mange Idaer... sjelden vare er det ikke derfor de er en såpass kvalitetsvare når du først kommer over en? 8784137[/snapback] det er det som er så bra med de Jeg skal til Ålesund om ikke så alt for lenge regner jeg med, da skal jeg spørre etter Idaer 8785961[/snapback] om du finner noen, så er MSN adressa mi i profilen bare og dele den ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 joda.. har ikke funnet så mange Idaer... sjelden vare er det ikke derfor de er en såpass kvalitetsvare når du først kommer over en? 8784137[/snapback] det er det som er så bra med de jeg synes det er sinnsykt mange av de, i forhold til andre jenter jeg :-O Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg tror du må ha en feilkobling der oppe hvis du bare vil ha ei dame som heter Ida, no offence. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 har aldri skrevet att jeg kun vil ha en som heter Ida heller... Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jenta må hete Ida, kan også ha ett mellomnavn, men det er ikke nødvendig. Det er også mulig og bytte navn til ida, ikke helt ønskelig, men oppfyller du de andre kriteriene så er du ett funn uansett. Så kun det jeg har markert og bestemte meg for å svare uten å lese spesielt grundig videre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 alle har lov til og gjøre feil en gang iblandt Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Til trådstarteren: Dersom jeg ikke hadde sett bilde av deg så hadde jeg tror du var en kvinne. Denne tråden er så gjennomsyret av feminine følelser at jeg blir småkvalm. Skjerpings! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du er den første jeg vet om som sier at de liker Ålesundsdialekten jeg melder meg på den. Lenke til kommentar
RoyM Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor akkurat Ålesundsdialekt? Kanskje den særeste av dem alle her på Sunnmøre. Har du snakket med folk derfra/området rundt eller er dette et tilfeldig valg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Espen er derfra, så sikkert derfor han er så glad i den. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå