Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innflyttet Oslogutt søker Ålesund jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har den perfekte Ida'en til deg! hun kan klatre, hun har ålesund-dialekt og hun er løs som faen!

det eneste kjipe er at hun er 82 år, men med litt sminke er vel hun midt i blinken? :dribble:

8473913[/snapback]

ser hun 82 ut? eller er det mer som en sprek 70 åring?

men 82 og kan klatre? det må jeg nesten se tror jeg :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Okey, har bestemt meg for å være enig :wee:

8561724[/snapback]

:D

Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til i din søken etter drømmejenta! Om det funker for deg, er det håp for oss andre også :)

8561810[/snapback]

dette er nå en kamp for nerdene over hele internettet :wee:

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange jenter fra Ålesund, 1 som heter Ida ;)

Du er den første jeg vet om som sier at de liker Ålesundsdialekten, den går liksom slik: "E kommer fraaa ååååleeeesund, så bor e på hessa, hessa, hessa, hessa! YAY!"

Om man legger på samme tonefallet som Bergensere har så er vi der ;)

Lenke til kommentar
Du er den første jeg vet om som sier at de liker Ålesundsdialekten, den går liksom slik: "E  kommer fraaa ååååleeeesund, så bor e på hessa, hessa, hessa, hessa! YAY!"

Om man legger på samme tonefallet som Bergensere har så er vi der ;)

8586527[/snapback]

Ålesund dialekt er søtt :love:

Jøss, lever denne tråden enda? :roll:

8586542[/snapback]

er du lei av den nå?

Lenke til kommentar
haha. Av alle plasser å finne dame så gjør man det på forum :p

jaja.

Jeg kjenner ei som heter Iselin fra ålesund. Søt jente. Kan kanskje bytte navn :p

8621516[/snapback]

ett stort og utappet marked ;)

men bare og vise henne tråden :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Jeg var håpløst forelsket i en Ida for noen år tilbake.. Har egenltig aldri kommet over henne, men det har gidd seg litt etterhvert.. men enda så får jeg hjertebank når jeg ser henne.

Men det er som de sier, tiden leger alle sår. Hvertfall nesten.

Hun passer kriteriene dine utenom at; Hun bor ikke i Oslo og jeg har mine tvil på hun er aktiv i dette forumet.

Tror ikke det er så mange Ida'er fra Ålesund som bor i Oslo, kanskje ett titalls stykk? Så jeg foreslår du flytter hit om du mener alvor.

Lenke til kommentar
Jeg var håpløst forelsket i en Ida for noen år tilbake.. Har egenltig aldri kommet over henne, men det har gidd seg litt etterhvert.. men enda så får jeg hjertebank når jeg ser henne.

Men det er som de sier, tiden leger alle sår. Hvertfall nesten.

Hun passer kriteriene dine utenom at; Hun bor ikke i Oslo og jeg har mine tvil på hun er aktiv i dette forumet.

Tror ikke det er så mange Ida'er fra Ålesund som bor i Oslo, kanskje ett titalls stykk? Så jeg foreslår du flytter hit om du mener alvor.

8632241[/snapback]

kan igrunnen ikke flytte fra oslo... har alt for mange gode venner her, og de kommer før hvilken som helst jente :love:

men du kommer nok aldri helt over ho, spesielt ikke siden det var en Ida :no:

Lenke til kommentar

snodige greier det der med at navnet betyr så mye....er det ei spesiell ida du har i tankene eller? i såfall vil jeg ikke tro det nytter å få ei tilsvarende ved å annonsere på et forum.. ;)

eller som jeg først tenkte, kan det ha noe med tatoveringer på intime plasser å gjøre....?

sånn at alle framtidige damer MÅ hete ida, for ikke å bli sur over tatoveringen på rompa hvor det står <3 ida :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...