Espen pai Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Du har en syk liten Ida fetish her. Greit nok at Idaene er flotte jenter, men det her er kanskje å ta det liiiiitt langt? 8465494[/snapback] nei da... har dratt det akuratt passe synes jeg Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg har den perfekte Ida'en til deg! hun kan klatre, hun har ålesund-dialekt og hun er løs som faen! det eneste kjipe er at hun er 82 år, men med litt sminke er vel hun midt i blinken? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 jeg har den perfekte Ida'en til deg! hun kan klatre, hun har ålesund-dialekt og hun er løs som faen! det eneste kjipe er at hun er 82 år, men med litt sminke er vel hun midt i blinken? 8473913[/snapback] ser hun 82 ut? eller er det mer som en sprek 70 åring? men 82 og kan klatre? det må jeg nesten se tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 *springe inn i posten og taklekose Espen* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du har en syk liten Ida fetish her. Greit nok at Idaene er flotte jenter, men det her er kanskje å ta det liiiiitt langt? 8465494[/snapback] nei da... har dratt det akuratt passe synes jeg 8469048[/snapback] Okey, har bestemt meg for å være enig Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til i din søken etter drømmejenta! Om det funker for deg, er det håp for oss andre også Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Okey, har bestemt meg for å være enig 8561724[/snapback] Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til i din søken etter drømmejenta! Om det funker for deg, er det håp for oss andre også 8561810[/snapback] dette er nå en kamp for nerdene over hele internettet Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg kjenner mange jenter fra Ålesund, 1 som heter Ida Du er den første jeg vet om som sier at de liker Ålesundsdialekten, den går liksom slik: "E kommer fraaa ååååleeeesund, så bor e på hessa, hessa, hessa, hessa! YAY!" Om man legger på samme tonefallet som Bergensere har så er vi der Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jøss, lever denne tråden enda? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jakten på den rette Ida ender aldri, Snorre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Du er den første jeg vet om som sier at de liker Ålesundsdialekten, den går liksom slik: "E kommer fraaa ååååleeeesund, så bor e på hessa, hessa, hessa, hessa! YAY!" Om man legger på samme tonefallet som Bergensere har så er vi der 8586527[/snapback] Ålesund dialekt er søtt Jøss, lever denne tråden enda? 8586542[/snapback] er du lei av den nå? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har jeg møtt deg på byen før? Du ser skummelt kjent ut. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Har jeg møtt deg på byen før? Du ser skummelt kjent ut. 8588842[/snapback] i Ålesund? Oslo? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 haha. Av alle plasser å finne dame så gjør man det på forum jaja. Jeg kjenner ei som heter Iselin fra ålesund. Søt jente. Kan kanskje bytte navn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) haha. Av alle plasser å finne dame så gjør man det på forum jaja. Jeg kjenner ei som heter Iselin fra ålesund. Søt jente. Kan kanskje bytte navn 8621516[/snapback] ett stort og utappet marked men bare og vise henne tråden Endret 15. mai 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 haha. Av alle plasser å finne dame så gjør man det på forum jaja. 8621516[/snapback] Han er da langt ifra den eneste. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Han er da langt ifra den eneste. 8621612[/snapback] jeg er bare litt mer åpenlys tror jeg Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg var håpløst forelsket i en Ida for noen år tilbake.. Har egenltig aldri kommet over henne, men det har gidd seg litt etterhvert.. men enda så får jeg hjertebank når jeg ser henne. Men det er som de sier, tiden leger alle sår. Hvertfall nesten. Hun passer kriteriene dine utenom at; Hun bor ikke i Oslo og jeg har mine tvil på hun er aktiv i dette forumet. Tror ikke det er så mange Ida'er fra Ålesund som bor i Oslo, kanskje ett titalls stykk? Så jeg foreslår du flytter hit om du mener alvor. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg var håpløst forelsket i en Ida for noen år tilbake.. Har egenltig aldri kommet over henne, men det har gidd seg litt etterhvert.. men enda så får jeg hjertebank når jeg ser henne.Men det er som de sier, tiden leger alle sår. Hvertfall nesten. Hun passer kriteriene dine utenom at; Hun bor ikke i Oslo og jeg har mine tvil på hun er aktiv i dette forumet. Tror ikke det er så mange Ida'er fra Ålesund som bor i Oslo, kanskje ett titalls stykk? Så jeg foreslår du flytter hit om du mener alvor. 8632241[/snapback] kan igrunnen ikke flytte fra oslo... har alt for mange gode venner her, og de kommer før hvilken som helst jente men du kommer nok aldri helt over ho, spesielt ikke siden det var en Ida Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 snodige greier det der med at navnet betyr så mye....er det ei spesiell ida du har i tankene eller? i såfall vil jeg ikke tro det nytter å få ei tilsvarende ved å annonsere på et forum.. eller som jeg først tenkte, kan det ha noe med tatoveringer på intime plasser å gjøre....? sånn at alle framtidige damer MÅ hete ida, for ikke å bli sur over tatoveringen på rompa hvor det står <3 ida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå