Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innflyttet Oslogutt søker Ålesund jente


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

em, Hva med å ikke gjøre seg opp en drømmejente i tankene, men å heller finne positive sider i jentene rundt deg?

Lettere å finne feil i folk når man han en drømmejente "mal" å sammenligne med.

Innse det, man kan ikke få alt hva man har. Kan jo alltids prøve, men jeg mener bestemt at når du faller for en driter du langt i om den personen heter Ida eller snakker sunnmørsdialekt.

 

btw: Jeg er også fra Ålesund.

Har faktisk forelsket meg i to Ida'er jeg også :p

Lenke til kommentar
jeg er faktisk ganske seriøs her... er noe spesielt med det navnet, den perfekte kvinne heter Ida i mitt hode...

8432435[/snapback]

Lykke til...

 

Snakker om å sortere bort 99% av jenter på grunn av en bagatell som et navn. Du går særingen Seinfeld (som jo alltid finner en liten ting å pirke på hos ellers ok mennesker) en høy grad min gode mann :!:

 

Nå gjenstår det jo bare den lille detaljen å finne noen som fyller kravene. Og som i tillegg liker deg. Du får jo håpe at hun ikke har krav om at typen hennes skal hete Tommy. For det hadde jo vært dumt om alt annet passet og det hele gikk føyken pga. en sånn liten detalj ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Lykke til...

 

Snakker om å sortere bort 99% av jenter på grunn av en bagatell som et navn. Du går særingen Seinfeld (som jo alltid finner en liten ting å pirke på hos ellers ok mennesker) en høy grad min gode mann  :!:

 

Nå gjenstår det jo bare den lille detaljen å finne noen som fyller kravene. Og som i tillegg liker deg. Du får jo håpe at hun ikke har krav om at typen hennes skal hete Tommy. For det hadde jo vært dumt om alt annet passet og det hele gikk føyken pga. en sånn liten detalj ;)

8434347[/snapback]

 

jeg vil ikke si att jeg velger ut alle som ikke heter ida. har jo hatt, og kommer til og få jenter som ikke heter Ida. Men jeg gjør bare ett forsøk på og finne ut om det finnes en person som dette.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke så lang fartstid her på forumet, men det er vel på tide jeg bør slutte å bli overasket over alle de merkelige trådene som dukker opp her.. Lykke til med Jakten på Ida!

8434666[/snapback]

 

Du har ikke sett så mye enda. :) Ikke at jeg vet så mye om det, da jeg bare har vært her litt over ett år, men jo lenger man er her, jo mer sært ser man.

Lenke til kommentar
det var jop bare får seriøst :D

8436399[/snapback]

Mulig jeg er dum, men den skjønte jeg ikke..

8436401[/snapback]

 

Det ligger vell endel humor i denne anonsen vell? :ohmy::cool:

8436857[/snapback]

Jo, jeg går nå ut ifra det.. skjønner hva du mener(måtte bare lese den noen ganger). Har bare problemer med å skjønne hva du skriver. Litt mange leifer. No Offence.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...