Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Synkronisere innboks mellom maskiner

Anbefalte innlegg

Kan jeg synkronisere kalender, kontakter og innboks i Outlook mellom min stasjonære og min bærbare PC over nettverket? Jeg har en IPAQ som sync'es via ActiveSync, men det hadde vært konge om alle tre maskinene kunne være like oppdaterte...

Hvordan klarer jeg det? Min foreløpige dårlige løsning har vært å koble IPAQ'en til begge maskinene etter tur, og på den måten få den mest oppdaterte infoen på alle maskiner. Men det må da kunne gå an å gjøre dette på en bedre måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-21 01:17, skrev Testkise:

Kan jeg synkronisere kalender, kontakter og innboks i Outlook mellom min stasjonære og min bærbare PC over nettverket? Jeg har en IPAQ som sync'es via ActiveSync, men det hadde vært konge om alle tre maskinene kunne være like oppdaterte...

Hvordan klarer jeg det? Min foreløpige dårlige løsning har vært å koble IPAQ'en til begge maskinene etter tur, og på den måten få den mest oppdaterte infoen på alle maskiner. Men det må da kunne gå an å gjøre dette på en bedre måte?

Om det er Outlook du mener og ikke outlook express, kan du rett og slett legge .pst fila på en delt mappe på en av maskinene (eller en server), og bruke samme .pst fil på begge maskiner!=) Har brukt det her i over et år og det funker helt fint... Alltid oppdatert på begge maskinene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...