Dr Greenthumb Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Noen som vet noe om hvilken spillmaskin med HDMI kobling(er vel bare PS3 og Xbox360 såvidt som jeg vet) som er best på avspilling av DVD-plater? Tenker da på beste Lyd/bilde signal, brukervennlighet, mulighet for oppskalering ol. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Xbox360 har nå ikke HDMI-kobling da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) PS3 er garantert den beste, (det er fakta!) Man sier ikke neitakk til HDMI og Oppskalering til FULLHD Edit: Dessuten viss du ser en rolig film så kommer du til og legge merke til litt støvsuger lyd. Endret 4. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
sveinaha Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 PS3 er garantert den beste, (det er fakta!)Man sier ikke neitakk til HDMI og Oppskalering til FULLHD Edit: Dessuten viss du ser en rolig film så kommer du til og legge merke til litt støvsuger lyd. 9205043[/snapback] Har ikke Xbox 360 Elite HDMI og oppskalering til HD også? Hvem av PS3 og Xbox 360 Elite sin oppskalering er isåfall den beste? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har ikke Elite så får ikke testet ut det, men Elite støyer en del i forhold til PS3 da. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har ikke Elite så får ikke testet ut det, men Elite støyer en del i forhold til PS3 da. 9473126[/snapback] Drøy påstand, det er flere PS3-er jeg har sett på som støyer like mye som 360 under avspilling av DVD. Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 en high-end gaming PC er nok den spillmaskinen som spiller av DVD-er best. Det ville nå jeg tro da i allefall. De beste lager ikke lyd en gang;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå