Kennet_H Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Lurte på om noen av dere hadde erfaring med PowerBuy jeg på avforum? http://avforum.no/forum/search.php?searchid=1469101 Tenker på og bli med på en samsungle40m86. Så det jeg egentlig lurte på var vel om dere tror det er helt trykt? Jeg har ikke hørt noe om det før og det er ikke mye å finne på nette Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg kjenner ikke til dette opplegget men avforum.no er et av de mest seriøse forumene. Det er ingen grunn til tvile på at dette er trygt. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg kjenner ikke til dette opplegget men avforum.no er et av de mest seriøse forumene. Det er ingen grunn til tvile på at dette er trygt. 8432615[/snapback] Nei håper å tror at det går bra jeg å Det er akkurat på grunn av at det er på avforum som gjør at jeg føler det er trygt Lenke til kommentar
andylove Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg kjenner ikke til dette opplegget men avforum.no er et av de mest seriøse forumene. Det er ingen grunn til tvile på at dette er trygt. 8432615[/snapback] Nei håper å tror at det går bra jeg å Det er akkurat på grunn av at det er på avforum som gjør at jeg føler det er trygt 8432727[/snapback] Null stress med de gutta der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå