Gå til innhold

Kjørte med åpen bakluke i 2 minuttar


Zeph

Anbefalte innlegg

Ein artig hendelse som skjedde i dag.

 

Eg skulle ut og kjøre bil (i min vakre Nissan Primera) og la plutseleg merke til ein bil som kom susande ut frå ein sidevei foran meg. Bakluka sto på vidt gap, noko som ikkje er så merkeleg i seg sjølv, men eg såg ingenting som stakk ut. Bilen kjørte ganske fort, så eg la meg på hjul og ville sjå nærmare.

 

Såg kjapt at det slettes ikkje var noko stort i bagasjerommet som gjorde at det var nødvendig å kjøre med åpen bakluke, byrja å humre litt for meg sjølv.

 

Plutseleg stoppa bilen midt i veien og ut spratt eit lettare forfjamsa damemenneske. Ho sprang bak, sjekka at alt i bagasjerommet framleis var der, slo igjen luka, satte seg inn i bilen og fortsatte å kjøre.

 

Eit hendig uhell kanskje, men eg lo godt for meg sjølv, spesielt sidan det var ein 5-dørs bil. Med 5-dørs meiner eg at det er åpning frå bagasjerommet til kupéen, altså ei femte dør. Har du ein sånn bil er det ganske vanskeleg å unngå å høyre at bagasjeluka er åpen. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig sammentreff, fordi i går skjedde akkurat det samme med meg.

Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor bilen foran kjørte med bakluka åpen. Det lå jo ikke noe stort der bak. Bilen stopper og som i posten over løper et vimsete kvinnemenneske ut og smekker igjen luka.

 

Jeg tror dette er begynnelsen på en pandemi, ellers ser vi kanskje begynnelsen av en ny underground trend. :p

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har gjort noe lignende selv. Åpna bakluka ved hjelp av spak foran ved setet og ble distrahert av en kompiss i noen sekunder. Glemte at luka var åpna og kjørte i vei. Kjørte om kapp med en tilfeldig Golf på motorveien. Da jeg nærma meg 180 spratt bakluka opp. Så nok fryktelig morsomt ut fra Golfens perspektiv.

Lenke til kommentar

En stormfull dag kjørte jeg bak en bil som hadde den takboksen på taket åpen.

Det var en sånn som vipper opp til siden, så det så ut som den skulle knekke av.

Jeg kjører bak den bilen opp et byggefelt og blinker som gal med lysene mens han fortsetter som om ingenting har skjedd. :p

Lenke til kommentar
En stormfull dag kjørte jeg bak en bil som hadde den takboksen på taket åpen.

Det var en sånn som vipper opp til siden, så det så ut som den skulle knekke av.

Jeg kjører bak den bilen opp et byggefelt og blinker som gal med lysene mens han fortsetter som om ingenting har skjedd. :p

8519983[/snapback]

Jeg hørte plutselig sirener bak meg da jeg prøvde det samme. Var jævlig redd da politibilen kom opp bak meg og ga tegn til at jeg skulle svinge inn til siden. Kunne ikke skjønne hva jeg hadde gjort. (takboksen var kjøpt på biltema og hadde på grunn av den dårlige kvaliteten åpnet seg selv)

Lenke til kommentar
Artig sammentreff, fordi i går skjedde akkurat det samme med meg.

Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor bilen foran kjørte med bakluka åpen. Det lå jo ikke noe stort der bak. Bilen stopper og som i posten over løper et vimsete kvinnemenneske ut og smekker igjen luka.

 

Jeg tror dette er begynnelsen på en pandemi, ellers ser vi kanskje begynnelsen av en ny underground trend. :p

8431988[/snapback]

Hmmm. :whistle:

 

Vi begge lever jo i Hønefoss, så...

Endret av Tonio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...