Gå til innhold

Telefon med gode taster?


Anbefalte innlegg

Hei :)

ei venninne av meg vurderer å få seg en ny mobil. Den skal ha gode taster, ikke vond å skrive på. Den kan gjerne være en klapptelefon (kamskjell).

 

Jeg vet ikke så mye om hva hun ønsker seg, men jeg vet hun hører en del på musikk på telefonen. Altså bør det være en del plass på den.

 

Telefonen hun har nå er en Samsung SGH-D500. Den nye telefonen skal være bedre enn denne på de fleste punkter, helst.

 

Jeg har søkt meg fram til disse ut fra det jeg vil tro passer best: http://tinyurl.com/26rep2

Noen som kan anbefales?

 

Som dere ser må jeg høre mer med henne senere, men er det noen som har tips til hvilken telefon som kan passe ut ifra dette?

 

Det kan hende det kommer mer senere :)

 

Takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for Sony Ericsson, kjenner noen som har hatt MotorOla og aldri vil ha det igjen, greit mobilen er fin og flat å se på, men batteriet er tragiske på dem visstnok

 

 

 

 

 

Hei :)

ei venninne av meg vurderer å få seg en ny mobil. Den skal ha gode taster, ikke vond å skrive på. Den kan gjerne være en klapptelefon (kamskjell).

 

Jeg vet ikke så mye om hva hun ønsker seg, men jeg vet hun hører en del på musikk på telefonen. Altså bør det være en del plass på den.

 

Telefonen hun har nå er en Samsung SGH-D500. Den nye telefonen skal være bedre enn denne på de fleste punkter, helst.

 

Jeg har søkt meg fram til disse ut fra det jeg vil tro passer best: http://tinyurl.com/26rep2

Noen som kan anbefales?

 

Som dere ser må jeg høre mer med henne senere, men er det noen som har tips til hvilken telefon som kan passe ut ifra dette?

 

Det kan hende det kommer mer senere :)

 

Takk ;)

8431920[/snapback]

Lenke til kommentar

Nei, det må ikke være kamskjell :)

 

Jeg har fått vite litt mer:

-det bør være ganske godt kamera på den.

-prisen må ikke være så mye mer enn 2000,-

-hun kan gjerne ha en hvor hun viderefører sitt YoungTalk-abonnement og da kanskje får telefonen litt rimeligere

-blåtann og infrarød

-helst ikke nokia

-god batterilevetid

Lenke til kommentar

Hørtes ut som en SE Z710i kunne passe, den har bra batterikapasitet og samme musikk spiller som endel walkman telefoner. Tastene er bra, men den er litt tjukk. SE W710i er jo også et alternativ, det er walkman utgaven av Z710i og i tillegg har den skritteller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...