theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Derfor menn er så glad i fotball altså. Sær reklame, men på en rar måte likte jeg den, selvom den ikke framhevet produktet så altfor bra. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Riper opp i gamle sår men her er en reklame jeg synes er litt bedre enn PS3 reklamen, mest fordi jeg fra starten av skjønner hva det er snakk om. Først trodde jeg PS3 reklamen var en reklamefilm for en ny Tarrantino film, så en B film fra lugubre steder i LA så noe jeg ikke helt vil snakke om. Wii would like to play Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg synes Playstation 3 reklamene er ganske bra egentlig jeg. De er bra på en merkelig måte fordi når de går på tv så blir mange interressert i å finne ut hva dette er reklame for. Xbox 360 reklamene var nå ganske så elendige når de kom, og de appelerer mer til oss gamere enn folk som ikke er interressert. F.eks den med den kjempen som løfter han fyren. Utrolig dårlig reklame. Wii reklamene er heller ikke så sinnsykt bra. Ja du ser hva de handler om, og kan fange interressen litt, men det er noe spesielt med Sony sine reklamer som gjør at de fenger mer. Wii reklamene er derimot bedre en Xbox 360 reklamene da. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg må si meg enig med Eddie81. Er fan av mystiske reklamer og filmer hvor jeg ikke skjønner en dritt og bare sitter og tenker "hæ?" (les:lost). Som gamer liker jeg dog bedre reklamene hvor jeg ser motorstorm og resistance gameplay, men det er ikke de reklamene som vekker mest oppsikt blant meg eller andre non-gamers jeg ser tv med. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sony bare roter seg bort, med å prøve å være smarte, eller noe "annet", slik som lost, men ender opp med en fiasko... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sony bare roter seg bort, med å prøve å være smarte, eller noe "annet", slik som lost, men ender opp med en fiasko... 8466823[/snapback] Ikke enig i at det er en fiasko. Allerede når home kom så ble "This Is Living"-frasen litt mer forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå