Nervevrak Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Formaterte hele lapptoppen for å instalere på nytt, og rydde opp litt. Har kun instalert win XP pro eng SP2, Office, Itunes, samt siste PC-cillin14. (ikke brukt denne siste versonen tidligere.) I PC-cillin er det noe som heter "Privacy protection" under "antiphishing & content protection" jeg ikke hadde i tidligere versjon. Her kan en legge inn feks passord og kreditkort nr. Så sperrer den denne informasjonen å bli gitt til programmer som spør om dette via internett etc. Har kjøpt litt over nett. Men kun fra anerkjente nettbutikker her i norge, og bruk av nettbank etc. Og da alltid fra https sider. Det jeg opplever nå (Opptil 1 gang i timen) er at det duker opp "Blocked notes" fra PC-cillin. Om at den har blokket forespørsel av kortnr... Har kjørt 2 spamprogrammer uten å finne noe. Ut i fra nettsidene forespørselen kommer fra. Kan det se ut som det er vg.no og komplett.no. Er dette noe som foregår hos alle. Det er bare først nå jeg har blitt klar over det med det nye PC-cillin tro Eller har jeg noe mystisk på PC`n som ingen programmer fanger opp... Lenke til kommentar
Labanman Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Prøv langversjonen og se derifra, har hjulpet meg mye! Mvh. Labanman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå