Gå til innhold

Får ikke aktivert Windows..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en pcen som jeg ikke får aktivert windows på.

Dette fordi de 30 dagene med aktiverings frist har gått ut.

Nå kommer det opp at jeg må aktivere ved hver oppstart, jeg trykker meg videre og så kommer det opp at jeg må taste inn Proxy Server og Port... Jeg vet ikke hva jeg skal fylle inn der så.. Bruker trådløst Internett så den kobler seg ikke opp før jeg får logget inn..

Hva skal jeg gjøre?

- SiXr :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva slags nettverk du kobler igjenom, men hvorfor ikke bare aktivere over telefon?

Skulle det bli noen problemer, vil vi selvsagt prøve å hjelpe deg, men vi trenger litt mere detaljer...

8431858[/snapback]

Kommer ikke opp noen alternativer.. den hopper automatisk til at jeg må fylle inn Proxy Server & Port..

Jeg har internett fra Lyse, hvis det hjelper.. ;)

Lenke til kommentar

Huff... Får du ikke engang muligheten til å aktivere over telefon? Det er i tilfellet helt uholdbart dersom du har en lovlig lisens. Ring Microsoft support og la dem fikse dette for deg.

Når jeg etterlyste detaljer, tenkte jeg først og fremst på hendelseforløpet, altså, hva du gjør og hvilke feilmeldinger du får...

Lenke til kommentar
Huff... Får du ikke engang muligheten til å aktivere over telefon? Det er i tilfellet helt uholdbart dersom du har en lovlig lisens. Ring Microsoft support og la dem fikse dette for deg.

Når jeg etterlyste detaljer, tenkte jeg først og fremst på hendelseforløpet, altså, hva du gjør og hvilke feilmeldinger du får...

8431989[/snapback]

Ok, får vel bare ringe inn til Microsoft da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...