Gå til innhold

Får ikke koblet mobil til pc


Anbefalte innlegg

Har et problem når jeg skal koble til min Nokia til min pc. Får feilmeldingen:

“Nokia PC-suite port_#0002,hub_#0001 connected in non-compatible mode”

Jeg har Microsoft Ultimat som operativsystem, og kabelen som mobilen skal kobles til er koblet til en egen USB-port. Og telefonen er en Nokia N80.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vista har sine "Barnesykdommer" det vil si at de har ikke medregnet alt i de første utgavene. Men ting vil bli bedre hvis du bare sender problemet til Microsoft når du får opp feilmelding (den som det står om du vil raportere problemet)

 

Men det som mest sansynelig er problemet er at softwaren til mobilen ikke takler Vista, jeg ville sett på nokia sine sider etter enn bedre software beregnet på vista

Lenke til kommentar
Vista har sine "Barnesykdommer" det vil si at de har ikke medregnet alt i de første utgavene. Men ting vil bli bedre hvis du bare sender problemet til Microsoft når du får opp feilmelding (den som det står om du vil raportere problemet)

 

Men det som mest sansynelig er problemet er at softwaren til mobilen ikke takler Vista, jeg ville sett på nokia sine sider etter enn bedre software beregnet på vista

8440851[/snapback]

 

Har den siste versjonen av pc suite og har vært innom mange sider som kan ha noe om dette problemet, og har ikke funnet noe.

Jeg har heller ikke funnet noen måte å få raportert dette til Microsoft, det ser ut til at Vista ikke ser på dette som et problem, heller at det er Nokia sitt problem at jeg ikke får pc og mobil til å snakke med hverandre.

Ender vel opp med å gå innom en sjappe for å få telefonen oppgradert, og håpe på at det hjelper på problemet...

Takker for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...