Tøyte Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Sjekke om dere får interlaceing (masse ekle stripper i filmen din) i filmer på TV-ut i fullscreen med nVidia driverene 41.09? Det hadde vært hyggelig. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 tror ikke jeg gjør det.... prøv å endre innstillingene dine, de har en tendens til å endre seg når man oppgraderer driver..... Ang. topic: den forklarer ikke hva tråden dreier seg om, det kan jo være en god ide å endre den. Tresprit Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 kom ikke på en bedre og det har sikkert noe med innstillingen og gjøre, mene jeg fant ingen innstilling. Lenke til kommentar
DeadAngel Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 http://www.tvtool.de Her er en forbedret utgave av TV-Ut sofware.... men den har begrensninger til 15 min fordi det ikke er gratis....... Jeg bruker det og jeg syns det er veldig "ok" Lenke til kommentar
MX5 Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Bruker også TVTool, er veldig fornøyd. Koster da bare kr.80,- å registrere det, vel anvendte penger! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Sett Tv utgangen på PAL B hvis du ikke har gjort det , det pleier og hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå