tretoen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Heisann, Fikk min bærbare Asus G1 i dag med Vista. Er helt ny til Vista og syns det var utrolig uvant. Alt funker helt prikkfritt til jeg da plugger inn nettverkskabelen. På nettverksikonet nederst til høyre får jeg 'Uidentifisert nettverk' og 'Lokal tilkobling.' Har aldri opplevd noe slikt tidligere på Windows XP. Har prøvd den automatiske fikse greia windows vista tilbyr, men det funket ikke. Burde også kanskje nevne at jeg har Lyse Bredbånd 6Mbit. Har også prøvd å opprette en Brebånds kobling (PPPoE, eller hva det hette) uten hell, her spurte de om passord og brukernavn som jeg virkelig ikke aner hva er ettersom jeg aldri har brukt det tidligere på vanlig XP, der var det bare så og si plug'n'play. Er det jeg som har oversett en liten bagatell kanskje? Eller er det bare utrolig tuklete og avansert med Vista? Var det for lite informasjon? Si ifra om hva du trenger så finner jeg det forhåpentligvis frem. Takker for all hjelp her! Mvh, tretoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå