trn100 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det med å "søle til språket" var det jeg tenkte på.... Som om det er noen her som ikke gjør det.... Hadde ikke noe med deg å gjøre.... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gå på en restaurant, kjøpt et gavekort til 500, si til foreldrene dine at du vant det/fikk det på jobben og at du vil gi det til dem. Easy as hell. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gjør det enkelt å spør om du kan få lov til å være alene? Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Lett at foreldrene tror han skal runke i sofaen deres og sier nei da. Ew cumstains. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Liste over prøvde ting: spørre om jeg kan få en kveld for meg selv? Funker ikke. Spøre om de kanskje vil ta seg en tur ut fordi de ser så trøtte ut for tiden og fortjener en bedre middag? Funker ikke. Fortalt dem hvilke restauranter som er åpen i kveld, funker ikke. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bare å gi opp men gode man. Foreldre pleier vanligvis å tro ungene deres har masse baktanker. Hvis du noen gang skal få huset for deg selv så ikke mas, det funker aldri. Tro meg (har prøvd masse ganger). Kan du fortelle oss hva baktankene dine er uansett? Hvis du forteller sannheten til foreldrene dine så kanskje det går, har opplevd at det gikk før. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Har ingen baktanker, vil bare være i fred hjemme. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Seriøst, du vil være alene hjemme? Er ikke mange som prøver og få foreldra sine ut på middag uten å måtte ha noe spesielle baktanker. Det er ikke så veldig kjekt å være alene hjemme. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Det er superdigg. Du kan slacke, se en film med høyt og anstendig volum, du kan høre på musikk uten at noen sier at det er dårlig osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det kan jeg anytime Det er da bare å holde deg inne på rommet ditt? Antar du har pcn der. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Pc'n står på midt soverom ja, men det er jo feelingen med å være alene da ser'u ser'u hei. Oobs, glemte at jeg skulle slutte med det, men har lagt meg til den vanen nå så jeg skal prøve å ta meg sammen når det har blitt hypt nok. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 "kan ikke dere bare stikke av noen timer da?, lyst til å være litt aleine å slappe av" Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 nå må vi hjelpe fyren ikke snakke om norsk kunskaper Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Enig med yavel. Bare shtå på Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Synes du skal bare "slacke" uansett. Feeling av å være alene hjemme? Hva er det for no? Men si det som du sier det her. Spør om du kan få huset litt for deg selv fordi du kunne gjerne tenkt å være alene litt. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Det er en god strategi men jeg har prøvd noget liknende før Tmolberg tjommi. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da er det bare å innse at slaget er tapt. Du får bare spille rebel resten av kvelden med musikken på fult og gi f i hva de sier. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Flytt ut ASAP. Da kan du hvertfall ha feelingen av å være alene hele tiden. Får jo ikke spille høyt som f da om du leier lielighet, men ellers får du alene hjemme feelingen da som er velddig deilig. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 er det så rart å komme seg unna foreldra sine litt a? du må nok bare vente til det er familieselskap eller noe slikt, og så får du si at du ikke orker å bli med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå