Sixr Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei! Jeg har en pcen som jeg ikke får aktivert windows på. Dette fordi de 30 dagene med aktiverings frist har gått ut. Nå kommer det opp at jeg må aktivere ved hver oppstart, jeg trykker meg videre og så kommer det opp at jeg må taste inn Proxy Server og Port... Jeg vet ikke hva jeg skal fylle inn der så.. Bruker trådløst Internett så den kobler seg ikke opp før jeg får logget inn.. Hva skal jeg gjøre? - SiXr Kanskje noen kan flytte den til Windows forumet istede? Hvis den heller skal ligge der? Endret 20. april 2007 av Sixr Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har du mulighet for å koble til med nettverkskabel? Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Har du mulighet for å koble til med nettverkskabel? 8434015[/snapback] Ja, har også prøvd dette men får da også beskjed om å fylle inn Proxy Server og port.. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg vet det er dyrt,men hva med å ringe Microsoft Norge? Tlf.: 22022500 Åpningstider: kl. 08.30 – kl.17.00 Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Får du valget om å aktivere via telefon? Da skal de komme opp et 800 nummer du kan ringe. Det er gratis. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 80056615 er gratis nummeret. Har brukt det noen ganger nå etter jeg omfordelte lisensene mine her hjemme og det går ca 5 minutter per tlf samtale via det automatiske systemet. Var skeptisk etter å ha lest mye negativt om den tjenesten her på forumet, men det er bare tull eller folk som har vært uheldige. Men det er selvsagt litt knot å måtte taste inn alle tallene, men så lenge du ikke har pølsefingere så skal det gå helt fint. Har en en lovlig lisens er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 denne tråden stenges da trådstarter har laget en tilsvarende tråd med samme topic i Windows-delen av forumet. Videre diskusjon om dette kan tas i denne tråden. Eventuelle reaksjoner på dette bes tatt på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg