Gå til innhold

ønsker kommentarer på min nye hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alt for lite informasjon, alt for lite skrevet der.. jeg syns også designet var litt kjedelig.. kanskje få opp en lys bakgrunn der.. eller noen stjele ideen til hardware.no og legge opp et bakgrunnsbilde med små hvite ruter for å få litt bevegelse i bildet.. kanskje det er en ide å få litt rundere hjørner på topp/bunn-logoen.. eller få den litt lengre så den fyller alt i hele bredden samtidig som den ser bra ut i de 1024x768

men som sagt, sånt er subjektivt. :smile:

Lenke til kommentar

jo det er jo sant at det er litt lite informasjon, da det bare er grunnstruktur jeg har laget. 800 X 600 oppløsning har jeg valgt fordi siden skal vises bra hos de fleste. Men jeg har prøvd å fine meg en sånn bakgrunnn som du nevner, men uten hell :sad:

Ellers takk for kommentarer :smile:

Lenke til kommentar

Hei!

Var ikke akkurat imponert over det øverste turkise bildet med den lensflaren (typisk nybegynner...).

Turkis og mørkerød passer ikke sammen i det hele tatt. Sjekk ut http://www.colormatch.dk/ for hvilke farger som ofte passer sammen.

Under «Nyheter» har du etter min oppfattelse en altfor detaljert beskrivelse at hva du gjør. Hva med en i uka. Du kan jo oppdatere oftere, men ikke skrive det oftere enn en gang i uka om du forstår hva jeg mener.

Hvorfor har du «5 gode sanger» i index-siden og ikke på «Om meg» siden som forøvrig er særdeles tynn. Kommer vel mer senere, regner jeg med.

link og alink burde kanskje ha andre farger enn default. Slik som det er nå, så passer det ikke helt med designet på siden forøvrig. :)

GOD JUL!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ta deg en runde over en del bra sider og se etter ider. Og få litt inspirasjon.. Ikke kopier noe, men prøv og finn din egen stil. Lag en ny hjemmeside og da kan jeg være med og smelle på en komentar. Jeg vil ikke komentere den siden som du har nå. Litt for rask laget kanskje? Og litt lite gjort med fonter og diverse saker. Men det er jo en bra start. Man lærer jo av sine egne feil. Sier ikke at du har gjort noe feil.. Men siden falt ikke helt i smak hos meg. Lykke til med websiden din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...