Gjest Gjest_gutten_* Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei. Nå i det siste har jeg merket at jeg kan bli veldig fort sint å blir sint for den minste ting. Noen som vet hvilken grunner det kan være for det? hilsen gutten Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hadde vært greit om du fortalte om andre problemer du eventuelt kan ha. Konsentrasjonsvansker, deppresjon osv. Litt mer utfyllende hadde hjulpe folk å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Får du nok søvn? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 gjelder dette kun ovenfor de samme personene hver gang og hvilkene situasjoner gjelder det? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er greit å bli sint, men å bli sint for små detaljer viser at du minker på toleranse overfor andre mennesker, eller deg selv. ..man blir ikke sint over små detaljer bare fordi de er små detaljer, det må jo ligge noe under der, som plager deg. Eller kanskje du rett og slett ikke får nok næring på morgenen. Hvis den får for lite energi, så får ikke kroppen nok energi til å klare å takle oppgavene, inkludert omgivelsene; dvs, du har så lite energi at kroppen velger å bli irritert over detaljer den ikke orker å sette seg inn i. Bare sånn den er når den er sulten eller energiløs. Spis frokosten din. Eller er det noe annet du ikke har latt oss vite som bør fortelles i sammenhengen? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 jeg sover 4-5 timer på hverdager og spiser heller ikke frokost. jeg er ikke aggresiv, de som sover 8 timer + spiser frokost virker som de er mer aggresive men det er da bare i mitt tilfelle kanskje ? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Nå er det ikke sånn at alle som ikke spiser frokosten sin blir irritert. Men kanskje du faktisk er irritabel, bare at du er vant til det og at du er vant til å ha lette omgivelser rundt deg, som gjør hverdagen enklere. Irritasjon trenger ikke være noe som oppdages med en gang, men plutselig smeller det, så er toleransen over streken heh. Til trådstarter: Det finnes millioner av grunner for å bli irritert i denne verdenen, spesielt når det fins så mange folk med liten intelligens. Du MÅ spesifisere hva det er du snakker om. Gå litt mere i dybden Endret 20. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kanskje du er kommet i puberteten. Lenke til kommentar
Gjest ex-rage-o-holic Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. Nå i det siste har jeg merket at jeg kan bli veldig fort sint å blir sint for den minste ting. Noen som vet hvilken grunner det kan være for det? hilsen gutten 8430995[/snapback] Jeg hadde det før. Hva som forårsaket det ble aldri klart. Da jeg gikk i 6. klasse (er snart 19 nå) ble jeg testet for ADHD, og det ble klart at jeg hadde det. Mens en annen psykolog mente at jeg ikke hadde det, og dermed fikk jeg ikke diagnosen ADHD. Jeg for min del har klart å kjemet i mot det, og jeg har absolutt forbedret meg kraftig på området. Nå har jeg ekstremt stor tolmodighet når det kommer til iritasjon. Men desverre har jeg fortsatt enkelte utbrudd men de er mye mildere og sjeldenere for hver dag som går. Jeg kan desverre ikke komme med en fasit på hvordan du kan prøve å forbedre deg. Den enste forklaringen jeg har på at problemet forsvant var at jeg kom i kontakt med en god del nye folk da jeg skiftet skole i 10. klasse og fikk bedre oppfølgning. Eventuelt så har jeg rett og slett vokst det av meg. Uansett oppfordrer jeg deg til å oppsøke en psykolog slik at du kan få hjelp!. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bruker du noen medisiner, astma, allergi etc. Vet mange sånne medisiner kan gjøre folk sinte. Hvis du bruker noen medisiner vil jeg anbefale å ta en tur til legen for å få en ny en. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg veldig fort sint før og klikket fort. Bare noen gjorde noe kødd med meg kunne jeg fort slå eller kasta en sten etter han eller hva jeg enn gjorde og kom ofte i slagsmål. Sluttet vel mot slutten i 8 klasse. Nå kommer jeg aldri i slagsmål, jeg er mye sterkere enn før men erger meg ikke når folk er freke lenger. Har lært å kontrolere sinnet. Er vel kontrol som er tingen, ikke la deg erge av andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå