schoolbus1337 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 hei! har lest litt om hket mitt, og jeg trenger visstnok nye chipsetkjølere!! er det noen som vet om noen som fungerer bra? trenger til south og northbridge. takk! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 noen av de her bør nok gjøre jobben Link til micoplex Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei! Jeg har samme hovedkort, satt en 80mm vifte på ribba å tempraturen sank godt. Ser de som klokker mye på desse kortene gjør det samme. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hei!Jeg har samme hovedkort, satt en 80mm vifte på ribba å tempraturen sank godt. Ser de som klokker mye på desse kortene gjør det samme. 8486074[/snapback] hva med den ene som ikke har kjøler ? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei!Jeg har samme hovedkort, satt en 80mm vifte på ribba å tempraturen sank godt. Ser de som klokker mye på desse kortene gjør det samme. 8486074[/snapback] hva med den ene som ikke har kjøler ? 8488812[/snapback] Jeg satte på en ribbe der fra gamlehovedkortet mitt. Den passet perfekt. Den ribba som passer er vanlig på gamle socket A hovedkort. Når jeg kjenner på den så er der knapt nok varme i den. Satt den på fordi jeg hadde en ribbe som passet og for jeg var nysgjerrig om det faktisk var noe vits i. Er sikkert vits i om overklokker mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå