RobertSo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fikk nettopp dratt inn skiltene pga manglende omreg.avg., og lurer på hva jeg må betale i avg for selve inndragningen (ikke omreg.). Lurer også på om jeg må betale årsavg før jeg får muligheten til å betale ut skiltene, eller kan jeg betale ut skiltene først og derretter betale årsavgiften litt senere slik at det ikke blir så enormt dyrt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Årsavgift må nok være betalt før du kan få ut noe som helst. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da firmabilen ble avskiltet pga manglende eu-kontroll måtte sjefen betale 1200kr for å hente skiltene(etter utført eu-kontroll). Og eg regner nok med at årsakene til inndragelsen må fikses før skiltene blir utlevert. Ellers kan de ta skiltene så snart du triller ut av parkeringsplassen... noe som er bare tidkrevende og idiotisk Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Forstår det, men årsaken var ubetalt omreg.avg. og ikke årsavg. men det ville kanskje være like idiotisk å ikke betale den uansett, da de kan ta skiltene i ettertid pga det og. takk for svar Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei Alt må være betalt og i orden for å få skilter til bilen: Forsikring, mangellapper, PKK, årsavgift, omregistreringsavgift osv. Du må altså betale påskiltingsgebyr (1200) + omreg + årsavgift. Endret 21. april 2007 av buskmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå