Rambo116 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hey! jeg var ute å kjørte moped nå åsså plutselig så stoppa scootern Jeg kjørte heldigvis med noen venner og de trodde det var tennpluggen som var noe galt med fordi den ville ikke starte... den bare ville ikke tenne på en måte. Men det var ikke tennpluggen da... (Fikk en av mine SNILLE venner til å kjøre å kjøpe tennplugg) Men det jeg måtte gjøre da var å ringe fattern å få han til å komme for å hente meg.... MEN! fattern hadde ikke henger da så jeg måtte taues! ble noen riper Når vi kom hjem prøvde vi å starte den å da starta den, å da fikk vi startet den men den gikk ikke framover. Noen som vet hva problemet er?? er det kanskje noe med den strikken som drar scootern? ( er det ikke en strikk?) Scootern: TGB 303R Hawk. Håper virkelig noen vet hva problemet er! Takker for alle gode svar! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mener du variatorreim med "strikk"? Har ikke veldig peiling på det selv, men det kan da hende. Hadde du lite olje når den stoppet? Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 det er det jeg mener ja... Hadde en del olje at ja.... fylte litt for å skjekke om det var det å.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Skjekk bensinkran, og ikke minst bensinnivået (dreit meg litt på den engang ) Skjekk variatoreima og se etter brudd eller alvorlige feil. Siden du fikk start på han, så er det ikke noe med det elektriske. Vil jeg tro. Kjørte du i uvanlig terreng, eller bare vanlig vei? Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 skal skjekke.. men er kan det skade å åpne den reimboksen?? kjørte på en vei det er 80 km/t. Asfalt... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 skal skjekke.. men er kan det skade å åpne den reimboksen?? kjørte på en vei det er 80 km/t. Asfalt... 8430811[/snapback] Det er ikke skadlig for scootern din om du åpner der, men bare husk å få alt på plass igjen AKKURAT som det var før du åpnet. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 oki. får med fattern på det... Lenke til kommentar
Loled Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan være variator reima som har røket, får du høyt turtall når du gir gass å den ikke går frem? Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Kan være variator reima som har røket, får du høyt turtall når du gir gass å den ikke går frem? 8434746[/snapback] ja... vet ikke helt hva du mener men når jeg gasser på når jeg får startet den så bråker den noe jævli åsså lager den lyd akkurat som om den skal gå framover men det gjør den ikke.... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kort sagt variatorreima. Er som å ta av kjede på en vanlig moped, setter den i gir og gasser, ingenting skjer fordi leddet som er mellom motor og hjulet er vekk. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hmmm... Høres ut som at svinghjulet er skadet, men opne variator dekselet så finner du fort ut hva som er gale Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 ok.... sendte den på verkstedet jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå