L O G I M A N Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg sitter stadig og forundrer meg over hvor lang tid windows update skal behøve. Jeg bruker ikke automatisk oppdatering. Men velger advanced for å evnt. se om det er noe annet som kan være nyttig å få ned, eller velge bort noe jeg ikke vil ha ned. Det som forøvrig irriterer meg grønn, er hvor lang tid det tar fra du begynner til siden med aktuelle oppdateringer kommer opp. Da er det så å si full CPU load, omtrent null harddisk aktivitet og litt mer minnebruk. Nå har maskinen gått i 12 min og progressbaren går og går. Spørsmålet mitt er. Er det kapasitetsproblemer hos MS? Er tjenesten bare så ræva som det viser seg? Det burde fint gå under et minutt på å sende ms infoen en trenger for å vise riktige updates.. Jeg synes også at update bruker lengre tid for hver gang jeg skal bruke den. Dette er ikke relatert direkte til noen maskin (så det er ikke her problemet er). Oppkoblingen er også via en brukbar ADSL linje. Flere som nå er dritt lei dette elendige oppdateringssystemet? Edit: Når jeg nå endelig kom inn så får jeg en download speed på 1-2kb/s sånn ca. Er dt tull på linje ut av norge eller er det MS problem? Testa forøvrig adsl linja, og den viser seg å ha normal hastighet. Endret 20. april 2007 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå