Gå til innhold

Hvorfor får jeg så lav 3dmark score?

Anbefalte innlegg

Hey, er ikke dette forferdelig dårlig score for pcn min? 3836

EDIT: I 3dmark03 fikk jeg 17297 poeng, og artifacts på de to siste grafikktestene. Kortet er jo helt nytt så det skal jo ikke komme artifacts. :S Får vel sende det i retur og få et nytt et.

Endret av vyrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å reinstaller driverne. Du bør fjerne de først med Driver Cleaner eller noe lignende. Har ikke noe erfaring med å fjerne drivere med det programmet, men burde ikke være så vanskelig.

Tror kanskje enten PCI-E porten din har blitt satt til 1x i stedet for 16x, eller at skjermkortet ditt har gått i en slags "Safe Modus". Den siste skal fikses ved å reisntallere driverne. Den med PCI-E porten på 1X kan nok fikses med å resette BIOS (gå inn i BIOS under oppstart og trykk på noe ala. Reset BIOS to default settings elns)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar christopher909 :) Har prøvd alt det du sa, men ingenting hjelper. Har til og med stilt "Primary display adapter" i BIOS til PCI-E fordi den først stod som PCI. Dette hjalp heller ikke.

Kan det være at kortet er defekt?

Lenke til kommentar
Nyeste Nvidia driverne, installert i dag

EDIT: Kan også legge til at jeg har sett litt artifacts i HL2. Og i medieval 2 TW hakket det voldsomt og masse artifacts over hele skjermen.

8430690[/snapback]

Artifacts trekker poengsummen langt ned så får du artifacts i spill vil nok 3Dmark med stor sansynlighet også oppleve det.

Kan være fysisk feil på kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...