Gjakmarrja Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Greit dere styrker moderatorteamet, veldig bra! Ekstremt bra! Men hva med å pensjonere noe av de gamle ikke fullt så dyktige moderatorene? De som f.eks har klart å få veldig mange klager på seg, burde man vel egentlig bare fjerne, så slipper forumstyret å svaret på så mange mail. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Skarstad, jeg kan ytre hva jeg mener. Jeg prøver ikke å klage for noe og forvente at de øvre skal plutselig høre på meg og ta modtittel fra ham, det går ikke ann. Jeg sier det jeg tenker/føler fordi jeg ønsker å ytre min mening i et fritt land. Han vil sikkert gjøre sin god jobb som mod, men han har dessverre ikke min tillit. Så enkelt er det Endring; Dotten, jeg stoler på deg og du har dine grunner å velge ham. Og jeg har mine grunner å bli oppgitt at han ble mod. Endret 20. april 2007 av Fox Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) @chills: Har du klaget mye på en enkelt moderator uten at det har kommet noen vei, eller kjenner du til mange forhold hvor moderatorer har blitt klaget på? For jeg regner ikke med at du velger å påstå det er tilfelle uten tilgang på "bevis", om du mener det er tilfelle uten egne erfaringer bør du tenke deg om først. Jeg er ikke nevneverdig misfornøyd med noen moderatorer, sant nok kan enkelte moderatorer og/eller administratorer virke uskikkede hos noen, men det hindrer dem ikke å være likt av andre. Dessuten skal det ikke være nødvendig for brukere å måtte gjemme sitt sanne jeg som moderator, det skal fortsatt være mulig for personen å bli sett på som før. Eneste forskjell er at brukeren har fått makt som gjør hun eller han i stand til å gjøre dette diskusjonsforumet et bedre sted å være. Endret 20. april 2007 av TSP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Du skal sjølvsagt få meine kva du vil, sjølv ein moderator er ikkje noko englebarn. Har du kommentarer til den aktuelle personen så håpar eg du tar kontakt, mykje betre å snakke ut om sånt enn å la det vokse. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg har dårlig erfaring med 2-3 stykker, det er få som faktisk er dyktige. De slenger bare fra seg noe, istedet for å gjøre jobben skikkelig. Derfor mener jeg de skaper mer arbeid, enn de er nytte. JA! Jeg håper ikke jeg treffer "noen" på byen... Jeg er ikke slem eller noe, men når jeg føler at noen angriper meg uten grunn så blir jeg fort ditt verste mareritt =) Endret 20. april 2007 av chills Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 TSP, skriver du til meg? Jeg er stort sett fornøyd med alle moderatorer, mens han som jeg er misfornøyd vil kanskje overbevise meg at han passer til denne rollen i en vakker dag. Men ikke idag Grunnen at jeg reagerer er jo at hans holdning mot andre brukere, men det er jo bare min mening. De øvre veit sikkert bedre enn meg og har egne grunner å velge ham Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg har dårlig erfaring med 2-3 stykker, det er få som faktisk er dyktige. De slenger bare fra seg noe, istedet for å gjøre jobben skikkelig. Derfor mener jeg de skaper mer arbeid, enn de er nytte. JA! Jeg håper ikke jeg treffer "noen" på byen... Jeg er ikke slem eller noe, men når jeg føler at noen angriper meg uten grunn så blir jeg fort ditt verste mareritt =) 8433076[/snapback] Om du ikke har gjort det før, får du sende en melding til administratorene om hvilke brukermoderatorer det er snakk om, hvor du legger til grunner for hvorfor du mener personen ikke er egnet som moderator. Om du har gjort det før, men ikke fått svar, får du gjenta prosessen, og kreve et svar selv om det ikke vil få følger for den aktuelle moderator. @Fox: Forrige innlegg ble hovedsakelig skrevet til chills. Endret 20. april 2007 av TSP Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Ja, jeg får samle info, og formulere en god mail. Tingen er vel at siden mitt forhold til #8 er litt "slapt", så har han ene moderaotoren fått meg i halsen. Ergo, han gir meg warn for ingenting. Men dette ble slått ned av en admin. Dette er nesten litt som å klage på en ansatt i en butikk, sjefen vil alltid ta siden til den ansatte. Edit: Ikke for å snakke om min fascinasjon av wallhacks/aimbots, dette har heller ikke blitt godt tatt imot på "spill-moderatorfronten". Endret 20. april 2007 av chills Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 *snip* har du klaget på denne personen til noen i forumstyret eller tilsvarende? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ja, jeg får samle info, og formulere en god mail. Tingen er vel at siden mitt forhold til #8 er litt "slapt", så har han ene moderaotoren fått meg i halsen. Ergo, han gir meg warn for ingenting. Men dette ble slått ned av en admin. Dette er nesten litt som å klage på en ansatt i en butikk, sjefen vil alltid ta siden til den ansatte. 8433145[/snapback] Om du har ein god sak vil ikkje dei som styrer dette ta moderatoren sin side automatisk, eg oppfordrar deg til å skrive ein e-post om det. Ein uoverenstemmelse blir ikkje betre av at ein eller fleire av partane går og irriterar seg på den andre over lengre periodar. Men folkens, lat os heller ta den diskusjonen i Hva ønsker du å si til moderatorene?-tråden, dette har havna litt off-topic. Eg vil nødig byrje å slette innlegg i min eigen Velkommen-tråd. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tror TSP blir bitter over dette. TSP din dag kommer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Dette er nesten litt som å klage på en ansatt i en butikk, sjefen vil alltid ta siden til den ansatte.8433145[/snapback] Kanskje. Men jeg tror uantsett den ansatte må ta en alvorsprat med sjefen etterpå Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) TSP, da beklager jeg så mye! ilpostino, jeg er utrolig dårlig å argumentere på nett. Men konge i virkelighet (). Men alvorlig talt, hva har jeg egentlig å si om saken? En bruker som meg har INGEN TING å si om saken, jeg er ikke den rette person å velge og vrake hvem som passer best som moderatorer. Jeg har tillit til Dotten og tror de øvre har gjort deres jobb. Nå motsier jeg litt mot meg selv, men for si det sånt; Jeg tenkte høyt nettopp om hva jeg mente om saken. Ferdig med saken. Gratulerer alle tre med nye titler. Endret 20. april 2007 av Fox Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tror TSP blir bitter over dette. TSP din dag kommer. 8433209[/snapback] Unnskyld, men hva eksakt mener du? Jeg har aldri fremmet seriøse ønsker om å bli moderator Men om jeg skulle bli tilbudt en slik jobb ville jeg selvsagt tenke over det. Men det ligger nok evt. langt frem i tid og på nåværende tidspunkt ville nok ikke jeg gjort meg som moderator. Jeg klarer til en viss grad å innse mine egne begrensninger Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 *snip* hvis alle tenker som deg blir ingens stemmer hørt. er det noe du er misfornøyd med er det bedre å si hva en synes. er det mange nok som melder ifra om det samme så blir det gjort noe med det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 ilpostino, kanskje han fortjener sjanse? Han er også et menneske tross alt, som meg og deg. Hvis jeg ser at han gjør ikke hans jobb, da vil jeg klage. Det lover jeg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Endring; Dotten, jeg stoler på deg og du har dine grunner å velge ham. Og jeg har mine grunner å bli oppgitt at han ble mod. 8433053[/snapback] Bare påpeke at moderatorer er valgt ut fordi moderatorteamet har anbefalt folk. Da er det plukket ut en håndfull som er presentert for forumstyret, som har gitt sin tommel opp eller ned. Både moderatorteamet, jeg og forumstyret har gitt tommel opp for de tre her. Og jeg er sikker på at de vil gjøre en kjempejobb for forumet. Når det gjelder resterende moderatorer så fjerner vi tilgangen til de som misbruker stillingen. Det er jeg og Simen1 som hovedsakelig er ansvarlig for å følge opp teamet. Dette har enda ikke vært nødvendig siden jeg ble admin i hvert fall og jeg tror heller ikke det skal bli nødvendig i fremtiden. Men også moderatorer får både tips og en liten pekefiner i ny og ne. Vi gjør vårt beste for å bedre oss. Jeg opplevde selv å få gode irettesettelser fra andre mods og admins i min periode som moderator og det følger med jobben. De beste rådene kommer dog fra brukerne. Når det kommer til listen så er publiserer ikke jeg den her. Den viser kun all time registrerte tilfeller. Kan nevne såpass at Jarmo, Psilocybe og Jankee der innehar de tre plassene øverst. De har over tid altså gjort en fenomenal innsats for forumet. Men alle moderatorer fortjener ros. Husk på dette, selv om man kan være uenig i hva moderatorer gjør i ny og ne: De gjør dette frivillig og enkelte bruker faktisk flere timer uken gratis på å gjøre forumet bedre. Tidvis tråkker man litt i baret, det er ikke til å unngå. Men verdsett det at forumet ikke er et komplett kaos fordi vi har folk som frivillig flytter feilposter, fjerne spam, rydder opp i off-topic krangler osv. Ikke minst er teamet en enorm ressurs da de internt fremmer bedringsforslag. Vi får bare gjør vårt for å bedre oss Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Graturlerer til alle tre. Tror dette vil bli noen gode moderatorer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Dotten, takk for et flotte, utfylte svar [spøk]Håper virkelig ikke at du har satt opp en liste med nummer og navn, så kaster du terning om hvem skal bli moderatorer. Ellers kommer jeg og tar deg [/spøk] Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gratulerer alle 3! jeg vil også bruke anledningen til å si at jeg stiller meg som frivillig hvis dere skulle trenge noe hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg