Gå til innhold

Vi styrker moderatorteamet.


Anbefalte innlegg

Forumet vokser stadig i alle retninger og vi har derfor vedtatt å styrke moderatorteamet ganske så kraftig for å møte denne utfordringen. Vi ønsker å være sterkere rustet til å få foreta ryddejobbone på forumet og til å kunne hjelpe brukere raskt og effektivt og derfor har vi vært på moderatorjakt.

 

Vi ønsker entusiastene inn i moderatorteamet, brukere som bidrar til forumet og som viser en positiv figur. Derfor er det utnevnt tre nye brukermoderatorer og det vil om kort tid komme ytterligere to. Vi håper dette bidrar til at rapporteringer og andre gjøremål blir håndtert enda fortere, slik at forumet fortsetter å bli bedre kvalitetsmessig også.

 

Vi har mange gode kandidater og det er ikke lett å velge ut blant så mange dyktige brukere som ønsker å bidra med moderering. De tre nye moderatorene er nok kjent for mange brukere, da de er veldig aktive over store deler av forumet. De er überGoliath, ilpostino og Zeph. Vi er takknemlig for at de ønsker å bidra med å moderere og de ønskes lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulere to brukere som blir mod, siste bruker fortjener IKKE å bli mod. Men det er naturligvis min mening og jeg sier ikke hvem bruker jeg prater om. Har ofte sett ham, synes at han har altfor dårlig holdning mot andre brukere. Men hvem bryr om min mening, likevel gratulerer!

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gratulere to brukere som blir mod, siste bruker fortjener IKKE å bli mod. Men det er naturligvis min mening og jeg sier ikke hvem bruker jeg prater om. Har ofte sett ham, synes at han har altfor dårlig holdning mot andre brukere. Men hvem bryr om min mening, likevel gratulerer!

8430706[/snapback]

Du kan ikke forvente at alle moderatorene skal være uskyldshvite som snøen, og det har uansett ikke noe å si for jobben de gjør.

Lenke til kommentar
Gratulere to brukere som blir mod, siste bruker fortjener IKKE å bli mod. Men det er naturligvis min mening og jeg sier ikke hvem bruker jeg prater om. Har ofte sett ham, synes at han har altfor dårlig holdning mot andre brukere. Men hvem bryr om min mening, likevel gratulerer!

8430706[/snapback]

 

 

Vel kanskje vedkommende vokser som følge av modstatusen ;)

 

Vi har ingen interesse av en modteam bestående av speidergutter. Speidergutter er selvfølgelig velkommen de også, men vi ønsker et variert team som mulig som representerer et fint snitt av brukergruppen.

 

Men selvfølgelig, når man blir moderator forventes det at man holder en høflig tone når man modererer. Men det forventes nå ikke at brukermoderatorer skal være feilfrie modbots.

 

Moderatorene har sine føringer og retnignslinjer og vil gjøre sitt sterkeste for å strekke seg etter dette. Kommer det noe brukere anser som grove overtramp så er det bare til å sende en klage til forumstyret. Moderatorer blir moderert de også, noe de er inneforstått med.

 

Når det er sagt har de tre her min fulle tillit og jeg tror de vil gjøre en kjempejobb for forumet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...