hibbetipop Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) jeg har da problemer med at når jeg skyver hjulet rundt eller handtaket og alt det der så går den så veldig mye opp i turtall ...skal det være sånn eller har noen tips så jeg får fiksa det den går lissom opp i 5000-6000 Endret 20. april 2007 av del-east Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Mener du at når du svinger så gasser den? Skriv så folk forstår deg. Hvis du får gass når du svinger på hjulet så er trolig nok feilen at du har en stram gasswire, og når du svinger på styret blir wierern dratt enda mer til siden og dermed får du høyt turtall. Lenke til kommentar
hibbetipop Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Mener du at når du svinger så gasser den? Skriv så folk forstår deg. Hvis du får gass når du svinger på hjulet så er trolig nok feilen at du har en stram gasswire, og når du svinger på styret blir wierern dratt enda mer til siden og dermed får du høyt turtall. 8433208[/snapback] gasswiren var montert feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå