DJ2009 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei! Jeg skal selge min Acer bærbar pc. (Acer Aspire 1642ZWLMI) Kjøpte den ny for kr 7000,- for ca 10måneder siden. Vært brukt fint. Følger med lader og eksternt firewire kort. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre før jeg selger. Skal jeg formatere hele pcen? Eller bare gå inn på "Min Datamaskin" og formatere diskene? For det er vel en fordel at den forsatt har XP. Trenger tips og råd. Og hva vil dere si er en grei pris? Litt info om pcen: INTEL PENTIUM PROCESSOR (1,7GHz) 100GB harddisk 1GB RAM DVD SPILLER/BRENNER TRÅDLØS NETTVERK SKJERM: 15,4 Link: https://prisguiden.no/product.php?product_id=44452 Endret 20. april 2007 av oystein987 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Dersom du selger med orginal XP cd er det best om du formaterer i vei og legger det inn. Eventuelt bli enig med kjøper angående dette. Pris på brukt bærbar har jeg ikke snøring på. Lykke til med salget. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvis det ikke følger med original XP cd, følger det helt sikkert med en gjenopprettings-cd )egen partisjon på HD) som setter den tilbake i den stand som den var ny. Gjør dette, og legg den ut for salg med en pris mellom 4- og 5.000,- Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei! Jeg skal selge min Acer bærbar pc. (Acer Aspire 1642ZWLMI) Kjøpte den ny for kr 7000,- for ca 10måneder siden. Vært brukt fint. Følger med lader og eksternt firewire kort. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre før jeg selger. Skal jeg formatere hele pcen? Eller bare gå inn på "Min Datamaskin" og formatere diskene? For det er vel en fordel at den forsatt har XP. Trenger tips og råd. Og hva vil dere si er en grei pris? Litt info om pcen: INTEL PENTIUM PROCESSOR (1,7GHz) 100GB harddisk 1GB RAM DVD SPILLER/BRENNER TRÅDLØS NETTVERK SKJERM: 15,4 Link: https://prisguiden.no/product.php?product_id=44452 8430270[/snapback] Godt mulig det er en recovery partisjon også på harddisken. Man kommer inn på denne ved å trykke alt+f10 under oppstart. Mvh MajorP Endret 20. april 2007 av Majorp Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hei! Jeg skal selge min Acer bærbar pc. (Acer Aspire 1642ZWLMI) Kjøpte den ny for kr 7000,- for ca 10måneder siden. Vært brukt fint. Følger med lader og eksternt firewire kort. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre før jeg selger. Skal jeg formatere hele pcen? Eller bare gå inn på "Min Datamaskin" og formatere diskene? For det er vel en fordel at den forsatt har XP. Trenger tips og råd. Og hva vil dere si er en grei pris? Litt info om pcen: INTEL PENTIUM PROCESSOR (1,7GHz) 100GB harddisk 1GB RAM DVD SPILLER/BRENNER TRÅDLØS NETTVERK SKJERM: 15,4 Link: https://prisguiden.no/product.php?product_id=44452 8430270[/snapback] Godt mulig det er en recovery partisjon også på harddisken. Man kommer inn på denne ved å trykke alt+f10 under oppstart. Mvh MajorP 8430419[/snapback] Hva er en recovery partisjon? Og jeg tror ikke det følte med en xp cd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå