Gå til innhold

Tre røde ringer på 360en - virket en liten stund

karkasc

Anbefalte innlegg

Kan noen oversette dette? :p

Skal kanskje prøve det. Men skjønte ikke helt hva det sto der:p

Sticker Removal Instructions

“When you have the face plate and the side vents off Just lever the 1st clip (on the left) a little while pushing the case apart slightly, so the clip stays open, working your way from left to right towards the seal do each clip the same. When you get to the clips closest to the seals try and get them both open while the seal is still attached, a little levering should do the trick Then just gently lift the case by the seal while at the same time pulling it apart and you will find the seal gives way to the pressure and one end always slides off intact leaving the whole sticker in tip top condition. by Whirlers

EDIT: Fant det her forresten.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du greide å ødelegge klistremerket alstå ?

8469504[/snapback]

Å jada :p

Sticker Removal Instructions

“When you have the face plate and the side vents off Just lever the 1st clip (on the left) a little while pushing the case apart slightly, so the clip stays open, working your way from left to right towards the seal do each clip the same. When you get to the clips closest to the seals try and get them both open while the seal is still attached, a little levering should do the trick Then just gently lift the case by the seal while at the same time pulling it apart and you will find the seal gives way to the pressure and one end always slides off intact leaving the whole sticker in tip top condition. by Whirlers

8470025[/snapback]

Instruksjoner for fjerning av klistremerke

"Når du har frontplate og sidegitterene av, løft den første klipsen (på venstre side) litt av mens du tar boksen forsiktig fra hverandre, så klipsen holder seg åpen, jobb deg fra venstre til høyre mot klistremerket og ta hver klips på samme måte. Når du komme til de klipsene som er nærmest klistremerket, prøv å få opp begge samtidig mens klistremerket fremdeles er på, litt løfting burde gjøre det enkelt. Etter det løfter du boksen ved klistremerket samtidig som du løfter de to delene fra hverandre og du vil se at klistremerket gir etter for trykket og sklir av og klistremerket er helt i orden.

Sånn =)

Lenke til kommentar
Det er ikke kjøledelen som har dårlig lodding (er ikke noe lodding på kjøleribbene), men selve GPU'en. Egentlig er det ikke dårlig lodding per se heller, men dårlig loddetinn. Kjøleribbene klarer ikke utøve nok trykk på prosessorene, hverken CPU eller GPU, pga hovedkortet bare er festet i kantene og det har en tendens til å bue seg pga varmen. Prosessorene er loddet til hovedkortet med tinnballer, og pga dårlig kvalitet på disse, deformeres de, og enten kobler sammen flere punkter eller punktet mister kontakt. Ganske vanlig problem dette, dessverre.

8430367[/snapback]

Hvorfor har da launch-boxene mye lenger levetid...?

JEg kjøpte min i desember 2005 og den lever ennå... Frisk og fin den! :D

Endret av Sgt_Andrew_NOR
Lenke til kommentar
Hvorfor har da launch-boxene mye lenger levetid...?

JEg kjøpte min i desember 2005 og den lever ennå... Frisk og fin den! :D

Det er jo ikke alle det er problemer med, det er nok av 360'er som lever i beste velgående uansett hvor mye de er brukt. Inklusiv launch-boxer. Selvsagt har disse hatt lengst levetid hittil, det er jo de som ble solgt først. Det sier vel seg selv.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg fikk de tre røde lysene ca i November(to dager før Geow kom ut). jEg trodde jeg skulle klikke i vinkel. MEN til min store overraskelse funket den fint som faen når jeg skrudde av og på, og det har ikke vert noe problem sia :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har slete veldig med frysning av xboxen siste tiden. I tide og utide. Men no har den faen meg tatt kvelden.

3 Røde ringer og samme hva jeg gjør vil de ikke forsvinne. Jeg må vel bare bite i det sure eplet å innse at boksen er gått til helvete.

Men jeg har elkjøp sin tabbe forsikring. Så jeg får vel ny uten noe problem. Er det noe jeg bør være på utkikk etter når jeg henter ut ny boks?

tenker da på produksjonsdato osv på boksen. Får helt makk hvis jeg henter ut ei ny boks som er samme produksjonsdato som den jeg hadde fra før også går den til helvete etter ei stund også.

Lenke til kommentar

er vel bare og levere xbox'en inn til elkjøp, gjorde det jeg når jeg fikk tre røde lys og fikk den igjen etter ei uke, men jeg tror de gir deg en xbox av relativt ny produksjon.

Får du tre røde lys er du egentlig litt heldig syns nå jeg, første gangen xbox'en min klikka så var det hardisken som gikk til helvete (tok en halvtime og komme halveis i loadinga på Oblivion), og han fyren som sjekka den trodde at den funka fint, da gikk det seks uker eller noe før jeg fikk den igjen :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg har slete veldig med frysning av xboxen siste tiden. I tide og utide. Men no har den faen meg tatt kvelden.

3 Røde ringer og samme hva jeg gjør vil de ikke forsvinne. Jeg må vel bare bite i det sure eplet å innse at boksen er gått til helvete.

Men jeg har elkjøp sin tabbe forsikring. Så jeg får vel ny uten noe problem. Er det noe jeg bør være på utkikk etter når jeg henter ut ny boks?

tenker da på produksjonsdato osv på boksen. Får helt makk hvis jeg henter ut ei ny boks som er samme produksjonsdato som den jeg hadde fra før også går den til helvete etter ei stund også.

8604018[/snapback]

Hvis garantien ikke gjelder på 360'n din lengre, kan du jo prøve det beryktede "Towel Trick" ... er mange som har fått den til å funke etter det! :cool:

Lenke til kommentar

Var i dag innom elkjøp å benyttet med av tabbe forsikringen.

Ingen problem. Helt ny konsoll uten diskusjon. 195,- i egenandel.

Pluss at jeg fikk beholde alle komponentene som fulgte med gamle maskina. Som kontroller, kabler, strømforsyning, harddisk osv.

Fy faen så konge man!

Så no er det bare velstand igjen.

Lenke til kommentar

8604018[/snapback]

Hvis garantien ikke gjelder på 360'n din lengre, kan du jo prøve det beryktede "Towel Trick" ... er mange som har fått den til å funke etter det! :cool:

8612417[/snapback]

i norge har vi reklamasjons rett så da betyr det pent lite om garantiene er gått ut .

Lenke til kommentar
i norge har vi reklamasjons rett så da betyr det pent lite om garantiene er gått ut .

8612968[/snapback]

Men for de som evt. har modifisert 360'n sin er vel reklamasjonsretten uten betydning, og da kan man med hell prøve håndkle-trikset! ;)

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...