Gå til innhold

IE starter hele tiden.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et irriterende problem på pc'en og det er at plutselig starter Internett Explorer. Tre sider kommer opp og på noen kommer meldingen 404 - siden kan ikke vises. Noen ganger starter IE, lukker seg og starter igjen... nå har den gått inn på kisafold.com. Noen ganger kommer det en feilmelding at IE må lukkes.

Hva er galt? Det er sinnsykt irriterende, siden IE også skal ha første retten og skal åpnes og bli sett på som første prioritet. Det går ikke ann å bruke pcen hvis IE kommer opp vært minutt.

Kan jeg slette IE på en eller annen måte eller stoppe det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har et irriterende problem på pc'en og det er at plutselig starter Internett Explorer. Tre sider kommer opp og på noen kommer meldingen 404 - siden kan ikke vises. Noen ganger starter IE, lukker seg og starter igjen... nå har den gått inn på kisafold.com. Noen ganger kommer det en feilmelding at IE må lukkes.

Hva er galt? Det er sinnsykt irriterende, siden IE også skal ha første retten og skal åpnes og bli sett på som første prioritet. Det går ikke ann å bruke pcen hvis IE kommer opp vært minutt.

Kan jeg slette IE på en eller annen måte eller stoppe det?

8430055[/snapback]

Du har garantert spyware/adware/annet rusk installert uten at du vet om det.

»» https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131

Lenke til kommentar
Hmm, får ike fiksa problemet. Nå er det værre og det er 16 IE greier som åpner seg, :dontgetit:.

8458863[/snapback]

Har du gjort som Semikolon, sjekket maskinen din for spyware og drit?

8458925[/snapback]

Har søkt med programmer, men fikk ikke fiksa/sletta di. Vet ikke ossen jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...