Articfare Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei. Jeg har et irriterende problem på pc'en og det er at plutselig starter Internett Explorer. Tre sider kommer opp og på noen kommer meldingen 404 - siden kan ikke vises. Noen ganger starter IE, lukker seg og starter igjen... nå har den gått inn på kisafold.com. Noen ganger kommer det en feilmelding at IE må lukkes. Hva er galt? Det er sinnsykt irriterende, siden IE også skal ha første retten og skal åpnes og bli sett på som første prioritet. Det går ikke ann å bruke pcen hvis IE kommer opp vært minutt. Kan jeg slette IE på en eller annen måte eller stoppe det? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) eg trur du skal sjekke maskina di for malware (spyware, virus, adware etc) edit: nei du kan ikkje slette IE. det er integrert i windows og eg trur windows trenger det for å virke skikkelig Endret 20. april 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei. Jeg har et irriterende problem på pc'en og det er at plutselig starter Internett Explorer. Tre sider kommer opp og på noen kommer meldingen 404 - siden kan ikke vises. Noen ganger starter IE, lukker seg og starter igjen... nå har den gått inn på kisafold.com. Noen ganger kommer det en feilmelding at IE må lukkes. Hva er galt? Det er sinnsykt irriterende, siden IE også skal ha første retten og skal åpnes og bli sett på som første prioritet. Det går ikke ann å bruke pcen hvis IE kommer opp vært minutt. Kan jeg slette IE på en eller annen måte eller stoppe det? 8430055[/snapback] Du har garantert spyware/adware/annet rusk installert uten at du vet om det. »» https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Det første du gjør er å laste ned HijackThis. Kjør en scan med logg. Opprett en ny post i "Antivirusprogrammer og datasikkerhet" delen og legg loggen fra HijackThis der. Der er det mange som kan ta en kikk og hjelpe deg videre. Edit: Tillegg Endret 20. april 2007 av Trainman Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Hmm, får ike fiksa problemet. Nå er det værre og det er 16 IE greier som åpner seg, . Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kansje en windows update fikser problemet..? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hmm, får ike fiksa problemet. Nå er det værre og det er 16 IE greier som åpner seg, . 8458863[/snapback] Har du gjort som Semikolon, sjekket maskinen din for spyware og drit? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Hmm, får ike fiksa problemet. Nå er det værre og det er 16 IE greier som åpner seg, . 8458863[/snapback] Har du gjort som Semikolon, sjekket maskinen din for spyware og drit? 8458925[/snapback] Har søkt med programmer, men fikk ikke fiksa/sletta di. Vet ikke ossen jeg gjør det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvilket program lastet du ned? AdAware (http://www.lavasoftusa.com/) er et av de beste, og ikke vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Prøver SypBot, ble anbefalt av en venn. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Funker ikke, . Må ty til wz . Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Funker ikke, . Må ty til wz . 8462452[/snapback] Legg ut en HiJackThis logg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå